Forums › Forums › Islamic Sharia › Classical Scholars On Issue Of Face Veil
-
Classical Scholars On Issue Of Face Veil
Posted by MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER on September 13, 2024 at 2:46 pmRiwayati ulama ka aksar rujhan sar k sath sath chehre k parde ki taraf b hai jaisa k pata hai sub ko . Sawal ye hai jo is masle k mutaliiq arah paai jaati hain sahaba se tabaien se aimma aur ulamae muta’akhireen se aksariyat kya iske wajoob ki qail hai ya iske chehre k istesna ki qail hai?
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER replied 1 week, 4 days ago 3 Members · 20 Replies -
20 Replies
-
Classical Scholars On Issue Of Face Veil
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar September 14, 2024 at 1:19 amچہرے کے پردہ کی راے متقدمین کے ہاں نہیں پائی جاتی۔ یہ سب سے پہلے امام ابو بکر جصاص کے ہاں نظر آتی ہے ۔ اس کے بعد علما چہرے کے پردے کی طرف متوجہ ہوئے اور اسے فتنے کے اندیشے سے واجب لغیرہ تک لے آئے۔ اس لیے یہ تاثر درست نہیں کہ متقدمین صحابہ اور تابعین کہ اکثریت پردے کی قائل رہی ہے۔
سورہ نور کی آیت 31 کے تحت حضور عبد اللہ بن عباس کی راے جمہور نے اختیار کی ہے۔ ان کا موقف ہے کہ الا ما ظھر کے استثنا میں چہرہ اور ہاتھ شامل ہیں۔
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member January 3, 2025 at 12:31 pmIsme thodi aur wazahat chahunga shykh! Jilbab wali ayat khaas thi us mauqe k liye ulama e farahi k mutabiq,magar lafz e jilbab ka asal mafhoom kya hai? Ek clip me suna tha 4ghante ki bahes me ek scholar bata rahe the ,k khimar aur jilbab ka jab matlab pucha gaya Abdullah bin abbas se to unhone chadar udhi aur ek ANKH 👁️Zahir karke bataya ka iske alawa sab jisme chup jaye ! Aur batate hai k sahabiyat k nazdeek b chehere ka parda farz tha! Yasin sahab ki kitab me hawale maujood hai alhamdulillah jisme face khula rakha jata tha! lekin ye jo manqol hai jilbab aur khimar ki tareef ibn e abbas (RA) kya ye sahi hai?
-
Muhammad
Member January 3, 2025 at 1:23 pmجب حضرت عبداللہ بن عباس کی رائے میں چہرہ اور ہاتھ استثنا ہیں۔ جبکہ امروز اس موضوع پر گوناگوں آرا نظر آتی ہیں، یعنی وہ سب تو پھر غلط کہلائیں گی؟
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member January 3, 2025 at 1:27 pmConfusion isiliye paida hui hai! Ek taraf maloom hai abdullah ibn abbas se istestna ka dusri taraf unhe se manqol hai k sirf ek ankh nazar aaye, ye qaul waqai me maujood hai ya nahi
-
Muhammad
Member January 3, 2025 at 1:33 pmبالفرض کہ حضرت عبداللہ بن عباس کا یہ قول موجود نہیں۔ اب چونکہ انہوں نے استثنا میں صرف ہاتھ اور چہرہ رکھے ہیں۔ پھر تو اس کے علاوہ ہر رائے غلط کہلائے گی۔ آج الا ما ظہر منہا پر مختلف آرا نظر آتی ہیں کچھ تو اس رائے سے بہت الگ بھی ہیں۔
تو کیا وہ سب غلط قرار پائیں گی؟
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member January 3, 2025 at 1:46 pm@Irfan76 mai chahta hoon k isi confusion ko door kiya jaye,shykh !
-
Muhammad
Member January 4, 2025 at 7:06 am
-
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar January 4, 2025 at 10:01 amجلباب بڑی چادر کو کہتے ہیں۔ عورتیں اس کو مختلف انداز میں لیتی تھیں۔ عبد اللہ بن عباس سے منقول روایت میں اس کا ایک طریقہ منقول ہے۔ یہ چادر کی تعریف نہیں ہے اس کے ایک استعمال یا انداز کا بیان ہے۔ اس کو اٹھنے کے مختلف انداز بھی منقول ہیں۔ مگر ان میں سے کوئی طریقہ بھی واحد طریقہ نہیں۔
جو خواتین نقاب اوڑھتی بھی تھیں وہ اپنے ذوق کی بنا پر کرتی تھیں مگر عام طور پر خواتین چہرہ نہیں چھپاتی تھیں۔
غامدی صاحب کی سیریز پردہ میں یہ تمام مباحث موجود ہیں تفصیل وہاں دیکھی جا سکتی ہے۔
-
Muhammad
Member January 4, 2025 at 10:06 amتو سر الا ما ظہر منہا پر آج مختلف آرا ملتی ہیں۔ کیا وہ غلط کہلائیں گی، چاہے بات میں منطق بھی ہو؟
-
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar January 4, 2025 at 10:07 amمختلف آرا میں دیکھا جاتا ہے کہ کس کی بات الفاظ اور حقائق کے مطابق ہے۔
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member January 4, 2025 at 10:50 am@Irfan76 shykh isme kaise imtiyaz kiya jae ke jo khawateen chadar letu thi ya niqab kartin thien wo bataur e Deen nahi balke zauq ki wajh se leti thi?
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar January 4, 2025 at 11:31 pmیہ اس لیے کہ عام خواتین ایسا نہیں کرتی تھیں اور ایسا نہ کرنے پر انھیں نقاب اوڑھنے کی تلقین نھیں کی جاتی تھی۔ بلکہ احرام کی حالت میں رسول اللہ نے باقاعدہ منع کیا نقاب اوڑھنے سے۔ چناں چہ جو نقاب لیتی تھین انھیں بھی اتارنا پڑا۔
قرآن سے بار واضح ہو جانے کے بعد روایات کو ان کے مطابق سمجھا جاتا ہے۔ روایت میں کوئی بات مختلف معلوم ہو تو وہ قرآن کے حکم کو تبدیل نھیں کر سکتی۔
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member January 8, 2025 at 5:52 pm@Irfan76 shykh kuch ayat jo pesh ki gayinn hai is hawale se unhe rakhta hoon ispe raushni daliye!
1) Quran {33:53} And when you ask [his wives] for something, ask them from behind a hijab. That is purer for your hearts and their hearts.
(Here they took hijab in niqab meaning,the illah which is mentioned is the purity of heart which is not restricted to ummat only,so the hukm is based on illah, according to ibn jareer at tabri)
2) Qur’an {33:59} on commenting jilbab verse ibn abbas (RA) said Allah commanded women to wear jlbab in a way which only showes one eye visible
(Here the scholar said ibn abbas said Allah commanded women to wear jilbab In this way)
3){Qur’an 24:31} don’t show your zeenat except which appear ordinarily
{ Here they said zeenath is outer clothe & beauty (face)aswell according to ibn masood,here it said illa ma zahara =which ordinarily appears! Not illa ma azhar= which one ordinarily shows! Based on this outer garment is what which ordinarily appears,(at tabri)
4) Qur’an {24:60} for the elderly woman who past age of marriage,no sin on them if they remove outer garment
(Here they said the outer garment was the niqab obviously if wasnt niqab then actually body clothes which were supposed to be removed like being naked/nude )Jareer at tabri
5) Qur’an {33;33} And do not display your zeenat as in the time of ignorance
(Here they define the word تبرج = showing wajh{face} ,ears to rijal (men) , according to ibn manzoor ,author of arbic dictionary! Iwith or without intention of seduction! Merely showing the face is tabarruj,even according to the language of Arab as ibn manzoor mentioned!
@Irfan76 wazahat farmaiye Shykh
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar January 9, 2025 at 12:48 amPlease watch the parda series to find the answers to your questions.
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member January 9, 2025 at 1:16 am@Irfan76 I have seen this shykh,i think here the angles are not discussed which I mentioned above, the technicalities
-
Muhammad
Member January 4, 2025 at 10:50 amالا ما ظہر منہا پر ایک رائے اور بھی ہے جو مجھے زیادہ بامعنی معلوم ہوتی ہے لیکن وہ حضرت عبداللہ بن عباس کی رائے سے بہت مختلف ہے۔ تو کشمکش ہے کہ کونسی اپنانی چاہیے؟
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member January 4, 2025 at 11:10 amKonsi rai ?
-
Muhammad
Member January 4, 2025 at 11:18 amMuhammad Asad’s commentary on what this means is:
>My interpolation of the word “decently” reflects the interpretation of the phrase “illa ma zahara minha” by several of the earliest Islamic scholars, and particularly by Al-Qiffal (quoted by Razi), as “that which a human being may openly show in accordance with prevailing custom (al-‘adab al-jariyah)”. Although the traditional exponents of Islamic Law have for centuries been inclined to restrict the definition of “what may [decently] be apparent” to a woman’s face, hands and feet – and sometimes even less than that – we may safely assume that the meaning of illa ma zahara minha is much wider, and that the deliberate vagueness of this phrase is meant to allow for all the time-bound changes that are necessary for man’s moral and social growth. The pivotal clause in the above injunction is the demand, addressed in identical terms to men as well as to women, to “lower their gaze and be mindful of their chastity”: and this determines the extent of what, at any given time, may legitimately – i.e., in consonance with the Qur’anic principles of social morality – be considered “decent” or “indecent” in a person’s outward appearance. -
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member January 4, 2025 at 11:27 amJo adadatan khule rahti hai wo zenath , Mohammad Asad sahab ki rai k mutabiq ,urf aur zamane par mushtamil hai kya cheez shaitsa izhar hai zenath ka ? Correct me if iam wrong in understanding the text
-
Muhammad
Member January 4, 2025 at 11:32 amمیں نے اس رائے سے یہ سمجھا ہے کہ ایسا تیار ہونا چاہیے جو صورت حال کے مطابق ہو تاکہ ناشائستہ توجہ نہ آئے
-
Sponsor Ask Ghamidi