Ji main video daikh rha hn apki mention krda,
Bs text nh prh rha,
Bht zbrdast series hain mAshAllah(on main sy alhamdulillah many kafi pehly sy b daikhi hui hain)
Mzeed apky tvasut sy sfr jari hai,
Khair apny jo akhir main bunyadi ikhlaqiat ki bunyad ka kaha hai toh oska aqli jvb mery khyl sy mil jana chahiay ”k ikhlaqiat ka taluq insan ko paish any valy achy or bury tjurbat sy hai, jaisy mukhtsirn agr kisi k sath koi waqia ‘bura’ hua hai kisi dosry insan ki trf sy, toh voh jo osky sath nahi hua,
Yani ‘Acha!’ ,…jo osky sath nh hua….,
os ‘achy’ k hony ko voh ikhlaqiat sy jorr kr khud ko b,or samny valy ko b taleem dy skta hai,or mery khyl sy agr koi ilhami triqy sy na b bunyadi ikhlaqiat ki taleem di jati toh insan aisa mehsos hota hai k dair swer apny achy or bury tjurbat ki bunyad pr ‘ikhlaqiat’ ki ak mutafiqa-fehrist bna hi chuka hota.”
Or dosri bat jo aap ny bayan ki voh yeh b qabil-e-smjh or relatable hi Lgti hai tqreebn,
“k jb ‘ikhlaqiat’ nami chz ki jld ya bder insan tkhleeq sy ak mutafiqa-fehrist pr pohnch hi chuka hai,toh ab os ikhlaqiat ki implementation or mashry or insan ko control k liay rules and regulations bnana knsa mushkil hai,or phir on rules or regulations ki ‘sahi’ implementation ko hi ‘Insaf’ ka nam b dia ja skta tha/hai”
Chu k yeh fictions na b hn,tb b khuda ka inkar krny k liay mozo pr bht chota chota sa confluence dalti hai(k voh bhtka dy khuda sy),or mehz aisi kisi fiction ya hqeeqt dikhny vali choti c bat pr hum khuda ko jhutla nh skty,
Lakin jo video many apko share ki hai,or jo kitab is musanif ny likhi hai,osny toh bilkul hi insani rvyay ka aina samny rkh kr kesy pori ki pori ilhami-taleem o trbiat ki bunyad ko hi mehz fictional or imagined-reality k tor pr bry istdlal k sath paish kr dia hai,
Or pora ka pora muqdma hi ult kr yeh keh dia hai k jaisy ,
Insano ny jaisy Hazrat Ibrahim,Hazrat Nooh,Hazrat Maseeh, Hazrat Muhammad ,ya jitny b yeh bht purany purany or naik log hain ,inho ny insan ko ba-hmi tavun or flexibility main bandhny k liay insano ki imagination ki power or belief system ko utilize kia hai, or ak aisi chz(khuda) pr mukhtlif pehlu sy kahania suna suna kr yqeen dilvaya hai, jis sy k onky voh arguments jinki voh dalil nh dy skty kisi or (yani osi khuda) pr dal kr narrative theek theek built kr skain or apni bat mnva skain ya mashry or insano ko control kr skain….,
Main already mention kr chuka hn k main is sari bat ki jrrr ko ”insan ka fictional stories pr zindagi bsr krna” nh smjhta, bl k main asl ‘jrrr’ insan k pas ‘zuban ka tool’ hona smjhta hn or aisa lgta hai (jaisy k main pehly b bayan kr chuka hn) k agr yahi tool kisi or mkhlooq k pas b hota toh voh b is trha ki na jany kis qdr flexibilities apny andr paida kr chuky hoty,onky hn b voh shyr, voh adeeb paida ho rhy hoty jo apny 2 lfzo sy jzbati tor pr 2 rothy huay shkhso ko mehz lfzo ki bunyad pr bhai bna dety,or aisy bury shyr b jo k 2 logo ya 2 mulko ki zehniat ko mehz lfzo sy narrative build krny k bad lrrva dety,onky hn b kisi aisy peghmbr ki phir zrort prti,jo k onki is qdr flexibilities or kahanio pr believe krny or on pr achy or bury iqdamat uthany ko control kr skta, (jaisy many ”hathio ki misal dy kr onky peghmbr or khuda ki zrort ki b bat ki thi)
” کہ یہی زبان ہاتھیوں کے پاس بھی ہوتی تو وہ بھی اس طرح کی کہانیاں سنا کر اس قدر باہمی تعاون سے ترقی وغیرہ کر سکتے تھے ,ایک دوسرے سے اپنی بات , فیلنگز کی شیئرنگ ، لفظوں کے ایسے نا جانے سو جال بجھا کر اور ایک ہی کہانی کو مختلف پہلوؤں سے بار بار سنا کر ایک دوسرے سے بھی بہت کچھ منوا سکتے تھے(اور آپ نے بھی دیکھا ہوگا کہ عام طور پر سیاسی لیڈرز کے پاس انکا سب سے بڑا ٹول یہی ’زبان’ ہی ہوتی اور اسی زبان کے اور زبانی پروپیگنڈا سے ہی انسانوں کی ایک بڑی تعداد(بے شک ساری نہیں) کو وہ کنٹرول کرتے ہیں، اور اگر کوئ سیاستدان اپنا کردار اور ذات کو عوام میں صاف رکھنے پر کامیاب ہو جاتا ہے،یا قدرتی طور پر ہی ،بے شک وہ ایک اچھا انسان محسوس ہوتا ہے، تو پھر تو اور بھی سونے پر سہاگا ہو جاتا ہے ،کیونکہ اب وہ جو بھی بات کرے گا،اسکے کردار کی وجہ سے وہ بات کا اپنا ایک الگ مقام ہوگا،اور بڑا امکان کے کہ وہ اپنے زاتی انفلوینس اور اثر پذیرائی سے ایک بڑی تعداد میں انسانوں کو وہ کرنے پر تعلیم دینے میں کامیاب ہو جائے ،جو کہ وہ چاہتا ہے کہ انسان کریں)”
“اور ایسا محسوس ہوتا ہے کہ جیسے اگر آج انسان کے علاوہ اگر اس پلینٹ پر کسی اور مخلوق کے پاس( جیسے میں نے ہاتھیوں کی مثال دی) کے پاس بھی زبان ہوتی تو اسکے لیے بھی شاید کوئی ‘ہاتھی پیغمبر’ بھیجنا پڑتا/پڑتے، جو آکر خود کو ایک ایسی اتھارٹی کلیم کرتے جنکی کوئ لوجیکل اور ال لوجیکل کہانی کو اب رد نہیں کیا جا سکتا (جیسے موت کے بعد زندہ ہونا وغیرہ)”
بلکہ ‘زبان کا ٹول’ (جسے سائنس بھی غالباً ایک ارتقائی عمل سے تشبیح دیتی ہے کہ انسان نے غاروں میں بولنا سیکھا وغیرہ وغیرہ) انسان کے پاس ہونا مسئلہ اور موضوع کی اصل جڑ سمجھتا ہوں،اور سمجھتا ہوں کہ اگر یہ ٹول اج کسی ہاتھی یا بالفرض سانپ جیسی مخلوق کو بھی مل جائے اور وہ کاپریٹ اور تعاون کرنا سیکھ جائیں تو آج اس دنیا پر شاید وہ بھی ہمارے ساتھ یا ہم پر ہی راج کر رہیں ہوں گے،انہیں بھی اپنے وجود اور انا کو قابو میں رکھنے اور تعاون کو جاری رکھنے کے لیے چند لوجیکل اخلاقیات کی ضرورت ہوگی،اور بالکل ایک ’ہاتھی خدا ’ کی بھی جو کہ انکے غیر عقلی دلائل کے سامنے ایک بھونڈی سی مگر مضبوط دلیل کا کام دے کر انکے فیصلوں میں ایک حقیقی شے کا کردار ادا کر سکے اور انکے رویوں کو کنٹرول کر سکے،)”
Or ak or wjh yeh b hai k jaisy agr many kisi 5 sal k bchy ko koi bat smjhani ho, msln k voh dupahir 2 bjy bahar na jayay gli main,or main janta hn ya mehz smjhta hn,ya kahi sy (apny bro sy ,apny walidain sy,ya apny abao-ajdad sy,ya apny opr valy peghmbro ,ya buzrgo sy yeh seekh kr aya hn) k isi main hi os bchy ki bhalai hai k voh 2 bjy ghr sy mt nikly, toh main osy yeh bat kesy smjhao gha?
Jitna main osko dalail dy ska toh dn gha ,lakin agr main osko bht si bato main dalail na dy ska, k voh bcha mery control main q aa jayay,ya jo osy main keh rha hn voh q man jayay, toh mujhy ak ‘authority ya narrative build krna hoga,
Or os bchy(insan) k andr already mojod 2 bry emotions ‘dr’ or ‘lalch’ main sy kisi ak ka istemal krna hoga
Or main os bchy ko “authority” k tor pr jb aqli dalil main nh dy pa rha toh ya toh ‘dnda(saza)’ dnga,ya phir ‘lalch(jaza)’ ,
Or phir ak wqt ayay gha,jb voh meri bat ba-asani logic k beghair b smjh hi jayay gha,
(Authority sy murad main yaha pr koi aisi chz ly rha hn,jis jgh aa kr insan k argue krny k rsta bnd kia jata hai)
Bilkul isi trha mehsos hota hai k jin bato(narrative building k doran, jaisy mout k bad zindagi ka hona) pr aqli dalail deny ko kuch nh hoga onky pas,toh osko os khuda pr dal dia hoga,jo k onhain b mehsos hota hoga k is kainat ki ’cause’ hona chahiyay,yani apni bat ka mmba khuda pr dal dia hoga…,or apni voh batain jo k insan ki bhalai k liay thi beshk,ak narrative k through os main ‘creator ka hath’ b shamil krdia hoga…,
Qk k muqdma->narrative build krna tha, ta k insan ko control kia ja sky-> toh osky liay bat kainat k creator pr dal di-> ak aisy “mzhbi” creator pr jisny itni bri islami tareekh or torat,zboor ,injeel or 30 paro ka quran tk utar dia,lakin voh ak line main b apni os bat ka jvaz pesh na kr ska,k voh insan ko zmeen sy bhaijny sy pehly jis process sy guzarta hai os sy oski memory q khali kr deta hai?
Mtlb k agr Ana, Khwahish , Azadi-e-rayay or Ikhtiayar jo dia gya hai insan ko,
mehz os pr nhi imtehan ly skta tha?
Voh yeh ak line tk nh btata k is qdr nzakt krny ki akhir kia zrort paish ai k osny jaha insano ko apni free-will ,apni najaiz-khwahiahat ,apni ana ,apni bht si chizo ka gala ghont kr osky diay gayay manual pr chlna or imtehan dena hai,vaha ak or imtehan main b q dal dia k voh insan pehly is bat ka jvb dhond lain “k bhai koi imtehan hai b ya nh,ya bs yeh sb insani kam hai” Yeh 2 imtehan main hmain q dala gya,jis main pehly vala toh ‘imtehan’ mehsos hota hai,lakin dosry vala ak ajeeb c bat mehsos hoti hai,
“Uh toh phir iblees b hum sy zyada khush naseeb hua,k voh bd nseeb b hua,toh mehz ak hi imtehan main nakami sy”
km sy km ,osy kisi mzhbi khuda ki talash toh nh krni pri hogi, ya yeh toh nh dhonda pra hoga k koi khuda hai b jisny osy or oski kainat ko bnaya hai, or aya voh waqy main hi insano main hi itna interested b hai ya nh?
Or is trha k beshtr choty choty svalat jb ap os powerful kahani ya fiction jo k video main or meri opr ki sari tehreer main many tbsra kia hai k sath mila kr daikhty hain toh mehsos hota hai k agr khuda hai b is dunya ka ,toh voh itna mzhbi nh hoga,Or agr voh itna mzhbi or insano main hi interested hai b,toh or b bht sy svl paida hoty hain ,
jaisy dunya main 8 million sy zyada mkhloq hain onka kia purpose hai?
Or agr iska jvb ak mzhbi rehnuma yeh deta hai k yeh tmam dosri mkhloqat apny hissy ka kam kr rhi hain,is planet pr zindagi qaim rkhny k liay,jin main sy kuch mkhloqo ka mqsd hmara mojoda ilm jan ska hai,or bht si mkhloqat ka kirdar is dunya main jan,na abhi baqi hai ,toh theek bat hai lakin,
Aisa q mehsos hota hai phir k aj agr insan is planet sy gaib ho jayay,toh yeh dunya sdio tk uhi apni zindagi qaim o daim rkhty khush bash chlti rhy ghi,or ak dm khul kr yeh bta degi k insan k liay na kbhi yeh bni thi, or na hi osky yaha hony sy osko kuch frq pra hai!!!
Toh yeh sb choti choti batain jb ap os kahani ”imagined-reality” k sath mila dety hain, toh ab voh kahani or fiction mzeed ak bht bra fiction jnm deti hai, jo k aql pr vzn jma leti hai!!!