Forums › Forums › Islam And Family › Joint Family Permissibility In Islam?
-
Joint Family Permissibility In Islam?
Posted by MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER on July 18, 2023 at 12:49 pmBohot se ulama kahte hai k joint family system haram hai
Jab k baaz iske k jawaz k qail hai k agar koi behudgi ki taraf nhi jaraha hai masla to joint family me koi harj nahi balke rishaadari hai baat cheet karne me koi b mumaniyat nahi hai
Aur ispar farahi ulama b ittefaq karte hai k ye mamnuu nahi hai
Kya koi ek aisi hadees ya khabr hi jisme is baat ka hawala milta hoon k sahaba k daur me b aap k joint family thi jo ek chath k neeche hi sub milkar raha karte the
Dr. Irfan Shahzad replied 1 year, 4 months ago 2 Members · 9 Replies -
9 Replies
-
Joint Family Permissibility In Islam?
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar July 19, 2023 at 1:47 amمشترکہ خاندان یعنی ایک چھت کے نیچے ایک سے زائد نیوکلئیر خاندان کا رہنا، یہ ہونا چاہیے یا نہیں، یہ دین کا موضوع نہیں کہ اسے حرام یا حلال قرار دیا جائے۔ یہ انسانوں نے خود طے کرنا ہے کہ ان کے لیے کیا بہتر ہے۔ مشترکہ خاندانی نظام جاگیر داری نظام سے پیدا ہوتا ہے۔ جہاں جاگیرداری نہیں ہوتی وہاں خاندان مشترکہ نہیں ہوتے۔ عرب میں بھی مشترکہ خاندانی نظام نہیں تھا۔ البتہ قبائی نظام تھا جس میں لوگ اپنے اپنے بال بچوں سمیت الگ الگ گھروں میں رہتے تھے۔
موجودہ حالات میں اس طرح کا مشترکہ خاندان ایک عذاب سے کم نہیں۔ اس کے نقصانات اس کے فوائد سے بہت زیادہ ہیں۔ کوشش کرنی چاہیے کہ وسائل اجازت دیں تو ہر نیوکلیر خاندان یعنی میاں بیوی اور بچے الگ الگ گھروں میں رہیں۔
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member July 19, 2023 at 2:22 amTo kya ye Deen ka masla nhi hai k joint family system raha ya na rahe ?
Baaz jagho par ye system ittehad paida karta hai jaha bahoein bhi iqlas k sath rahti hai aur pure ghr ke beech ek hi chula hota hai!
Sawal ye hai ye to alag masla hai iqtelaaf aur fasadat ka
Liekn kya ye Arab k mahool se is masle me koi daleel milte hai k gair mahram rishtedaar yuun ek chat k neeche jama hokar khana peena aur majlis banaya karte the?
Isme koi be pardagi ki hurmat ya ahtiyat ka shadeed hukum hai?
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar July 19, 2023 at 3:07 amعرب کی معاشرت میں مرد و خواتین کے اجتماعات مخلوط ہوتے تھے۔ جیسا کہ ڈاکٹر مظہر یسین صدیقی نے اپنی کتاب رسول اکرم اور خواتین ایک سماجی مطالعہ میں صراحت کی ہے۔ تفصیل کے لیے ان کی کتاب پڑھیے اور اس پر میرا آرٹیکل بھی دیکھا جا سکتا ہے
سورہ نور کی آیت 61 سے بھی معلوم ہوتا ہے سب کے گھر الگ الگ ہوتے تھے
لَّيْسَ عَلَى الْأَعْمَىٰ حَرَجٌ وَلَا عَلَى الْأَعْرَجِ حَرَجٌ وَلَا عَلَى الْمَرِيضِ حَرَجٌ وَلَا عَلَىٰ أَنفُسِكُمْ أَن تَأْكُلُوا مِن بُيُوتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ آبَائِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أُمَّهَاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ إِخْوَانِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَخَوَاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَعْمَامِكُمْ أَوْ بُيُوتِ عَمَّاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَخْوَالِكُمْ أَوْ بُيُوتِ خَالَاتِكُمْ أَوْ مَا مَلَكْتُم مَّفَاتِحَهُ أَوْ صَدِيقِكُمْ ۚ لَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَن تَأْكُلُوا جَمِيعًا أَوْ أَشْتَاتًا ۚ فَإِذَا دَخَلْتُم بُيُوتًا فَسَلِّمُوا عَلَىٰ أَنفُسِكُمْ تَحِيَّةً مِّنْ عِندِ اللَّهِ مُبَارَكَةً طَيِّبَةً ۚ كَذَٰلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمُ الْآيَاتِ لَعَلَّكُمْ تَعْقِلُونَ
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member July 19, 2023 at 11:39 amBarah e karam is zawiye aur ishkal ka jawab de jis hadees se uppar istedalal Kiya jata hai
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar July 20, 2023 at 12:30 amدیور کے ساتھ تنہائی میں بیٹھنے کی ممانعت کی گئی ہے۔ اس سے مشترکہ خاندان کی نفی یا اثبات نہیں ہوتا۔
مشترکہ خاندان رکھنا ہے یا نہیں، اس کا فیصلہ انسان خود کر سکتا ہے۔ دین کو اس معاملے میں رہنمائی دینے کی ضرورت درپیش نہیں۔
-
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member July 19, 2023 at 6:04 amSub k ghr alag alag hote the us waqt ! To kya abi ikkata jama hoke rahna,mamnu hoga? Har daur ka har nation ka culture alag hota hai ab isme joint ya neuclear family system ki hukum e shara pata hona zaroori hai ya phir ye jaiz hi hai .? Ye muqtalif hote hai har daur me har saqafat me. devar maut hai wali hadees se istedalal karte hua kya joint family system ko haram kaha jasakta hai?
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar July 20, 2023 at 10:07 pmیہ ذہن میں رکھیے کہ دین ہر معاملے میں رہنمائی نہیں دیتا۔ یہ صرف ہر اس معاملے میں رہنمائی دیتا ہے جس کا تعلق تزکیہ نفس کے ساتھ ہو۔ اس لیے اس بارے میں دین کا کوئی حکم نہیں ملے گا۔
اس کا فیصلہ ہم نے کرنا ہے کہ مشترکہ خاندان میں رہنا بہتر ہے یا نہیں۔
دیور والی حدیث کے بارے میں بیان کر دیا گیا کہ اس کے ساتھ تنہائی میں بیٹھنے کی ممانعت کی گئی تھی۔ اس لیے اسے موت کہا گیا۔
-
MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER
Member August 5, 2023 at 2:45 am@Irfan76 shiek ek maroof hadees hai aur bohot se ulama ki rai bhi hai k biwi ko ye haq hasil hai k wo alag se apne liye ghr ka mutalba kare shohar se jaha wo apna libas badal sakti hai aur kisi dusre k daqil hone kliye wo ijazat dene ki mustahiq rahe ! To yaha Ghar se muraad kya pura ek ghr hai ya ek portion ghr ka (misal k taur par ek ghr me do bete hai ab nikah k baad wo ghr ke do portion hogaye ek bhai ek dusre bhai ka ek portion) hoga wo ghr ek hi lekin do portion honge jo dono bahoon ko comfort privacy deta hai! Jaha wo libas b badal sakti hai aur ijazat lekar ander aane ki protection b ! Kya is se shariat k is mamle me taqaza pura hoga?
-
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 7, 2023 at 1:34 amایسی کوئی حدیث نہیں ہے۔ فقہا کے فتاوی ہیں، مگر یہ کامن سینس کا معاملہ ہے۔ مرد کے ذمے ہے کہ وہ عورت کو مناسب رہایش مہیا کرے۔ ہمارے معروضی حالات مین ہر فرد کے پاس گنجایش نہیں ہوتی کہ الگ گھر لے۔ اس لیے شادی سے پہلے یہ طے کرنا ضروری ہے کہ لڑکی کا مطالبہ علیحدہ گھر کا ہے یا وہ مشترکہ خاندانی نظام میں رہنا قبول کرتی ہے۔ یا کچھ عرصہ کے لیے قبول کرتی ہے۔ان معاملات کو طے کرنے کے لیے عقل کافی ہے۔ کسی فتوی یا شریعت کا قانون تلاش کرنے کی ضرورت نہیں۔
Sponsor Ask Ghamidi