Forums › Forums › Epistemology And Philosophy › Tracing Tawatur Of Quran's Variant Readings (Nafi Vs. Hafs)
-
Tracing Tawatur Of Quran's Variant Readings (Nafi Vs. Hafs)
Posted by elliot gilly on February 21, 2024 at 11:31 amCan someone explain what we mean by hafs being tawatur back to the prophet? Don’t north Africa say that nafi is tawatur back to the prophet aswell?
Dr. Irfan Shahzad replied 8 months, 3 weeks ago 3 Members · 12 Replies -
12 Replies
-
Tracing Tawatur Of Quran's Variant Readings (Nafi Vs. Hafs)
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar February 23, 2024 at 12:09 amThe historical knowledge confirms that the qirat introduced to Morocco was later in years. As far as the claim of Tawatur is concerned this is made for all variants but the factual position is that none of qirat could ever become a Tawatur other than the one which is still Mutawatar.
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar February 23, 2024 at 12:13 amTawatur is a living tradition present among a community. Their knowledge and practice confirm that this has been transmitted to them unanimously with no discrepancy. This itself the evidence that the claim is true. It is not possible that a tradition with initial discrepancies becomes mutawatar both in knowledge and practice.
-
elliot gilly
Member February 23, 2024 at 12:36 amHow do we know hafs didn’t use ikhtiar? I could say that hafs reading only is mutawatir from him and not the prophet?
-
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar February 26, 2024 at 4:19 amYou have to prove then, that this Mutawatar qirat, which is named after Hafs was not present before him.
If he had used his ikhtiyar, his qiarat would have not been a mutawatar one.
The documented evidence of this fact is provide in the essay of Ghamidi saheb Qirat ka Ikhtilaaf in Maqamaat.
اُنھوں (حفص) نے اِس کی تعلیم اپنے استاد عاصم سے حاصل کی تھی اور عاصم اِس فن میں جلیل القدر تابعی ابوعبدالرحمن السلمی کے شاگرد تھے جو کم و بیش چالیس برس تک کوفہ میں اِس کی یہ فنی نزاکتیں طلبہ کو سکھاتے رہے۔ اُن کے بارے میں سبع قراء ا ت کے اولین مرتب ابوبکر بن مجاہد نے تصریح کر دی ہے کہ وہ اپنا کوئی اختیار نہیں، بلکہ وہی قراء ت پڑھاتے تھے جس پر سیدنا عثمان رضی اللہ عنہ نے لوگوں کو جمع کرنے کی سعی کی تھی۔ اُس نے لکھا ہے:
أول من أقرأ بالکوفۃ القراء ۃ التي جمع عثمان رضي اللّٰہ تعالٰی عنہ الناس علیھا أبو عبد الرحمٰن السلمي. (السبعۃ فی القراء ات، ابوبکر بن مجاہد ۱/ ۶۷)
’’سب سے پہلے جس نے کوفہ میں اُس قراء ت کی تعلیم دی جس پر عثمان رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے لوگوں کو جمع کیا تھا ، وہ ابو عبدالرحمن السلمی ہی تھے۔‘‘
یہ وہی بزرگ ہیں جنھوں نے مختلف قراء توں کا شیوع دیکھ کر لوگوں کی تنبیہ کے لیے فرمایا تھا:
کانت قراء ۃ أبي بکر و عمر و عثمان و زید بن ثابت والمھاجرین والأنصار واحدۃ، کانوا یقرؤن القراء ۃ العامۃ، وھي القراء ۃ التي قرأھا رسول اللّٰہ صلی اللّٰہ علیہ وسلم علٰی جبریل مرتین في العام الذي قبض فیہ، وکان زید قد شھد العرضۃ الأخیرۃ، وکان یقرئ الناس بھا حتی مات.(البرہان، الزرکشی ۱/ ۳۳۱)
’’ابوبکر و عمر، عثمان، زید بن ثابت اور تمام مہاجرین و انصار کی قراء ت ایک ہی تھی۔ وہ قراء ت عامہ کے مطابق قرآن کی تلاوت کرتے تھے۔ یہ وہی قراء ت ہے جس پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی وفات کے سال جبریل امین کو دو مرتبہ قرآن سنایا۔ عرضۂ اخیرہ کی اِس قراء ت میں زید بن ثابت بھی موجود تھے۔ دنیا سے رخصت ہونے تک وہ لوگوں کو اِسی کے مطابق قرآن پڑھاتے رہے۔‘‘
-
elliot gilly
Member February 26, 2024 at 6:34 amHi, can you translate that into English?
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar February 28, 2024 at 11:48 pmKindly refer to the following translation of the article by Dr Shehzad Saleem
-
-
Ejaj Khan
Member February 26, 2024 at 5:53 amTo shahzad sahab agar imam asim ne apna ikhtiyar istemal nahi kiya aur unse hafs ne vahi riwayat kiya jo unhone padaya tha to unke dusre shagird shauba se dusri qirat kyu sabit hai
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar February 28, 2024 at 11:50 pmکسی پر لازم نہ تھا کہ وہ دوسری قرات اختیار نہیں کر سکتا۔
جس نے نہیں کی اس نے نہیں کی۔
حفص نے نہیں کی اس کا ثبوت سند نہیں، خود قرآن ہے جو ہر جگہ یہی موجود ہے۔ حفص اگر اختیار استعمال کرتے تو اجماعی قرات پھر بھی یہی رہتی اور حفص کی قرات احاد میں شمار ہو جاتی ۔
-
-
Ejaj Khan
Member March 2, 2024 at 12:13 pmHmm lekin ek baat samjh me nahi aayi ki pure africa barreaajam me sivay egypt ke imam nafe ki qirat raij ho gayi jabki hukm to sirf qirwan ke qadi ne diya tha aur jyada se jyada ye ye qirwan ke kuch aaspas ke ilako me nafis hona chahie tha lekin pure africa me hi dusri qirat nafis ho jati hai thanks
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar March 2, 2024 at 11:00 pmجہاں تک قاضی صاحب کا اختیار تھا وہاں انھوں نے اسے نافذ کرا دیا۔ اس زمانے میں ملکوں کی حدود مختلف تھیں۔
-
Ejaj Khan
Member March 3, 2024 at 11:15 pmHmm qadi abdullah bin talib ke bare me aur koi jankari hai kya
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar March 4, 2024 at 3:37 amقاضی عیاض کی کتاب ترتیب المدارک میں ان کے بارے میں تفصیلات دی گءی ہیں۔ وہ علم اور تقوی والے تھے۔ عدل سے کام لیتے تھے اور قانون کے نفاذ میں کوءی کمزوری نہیں دکھاتے تھے۔
یہ کتاب عربی میں ہے۔
Sponsor Ask Ghamidi