ایک روایت میں چھپکلی کو مارنے کا ذکر ٓآیا ہے۔ مگر یہ حکم مطلق نہیں ہے۔ یہ حکمت کے خلاف ہے کہ خدا کسی مخلوق کو پیدا کرے اور پھر اسے بلا وجہ مارنے پر ثواب رکھ دے۔
ممکن ہے کہ کسی وقت چھپکلی کی کثرت ہو جانے کی بنا پر ان کو مارنے کا حکم دیا گیا ہو جیسے بعض اوقات چوہے زیادہ ہو جاءیں تو انھیں مارنا پڑتا ہے۔
یہ بھی ممکن ہے کہ اس وقت رسول اللہ کی خلاف انسانوں کے علاوہ جن بھی میدان عمل میں آگءے تھے اور جن کتوں اور چھپکلی کی صورت بھی اختیار کر سکتے ہیں تو انھیں مارنے کا حکم دیا گیا تھا۔ ایک روایت میں آپ نے کالے کتے کو مارنے کا حکم بھی دیا تھا۔
تاہم یہ کوءی مستقل حکم نہیں ہیں۔