Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Sources of Islam Background Of Quran Surah Ahzab Verses On Jilbab Directive

Tagged: , ,

  • Background Of Quran Surah Ahzab Verses On Jilbab Directive

    Posted by MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER on September 6, 2024 at 3:15 pm

    Ghamdi sahab ki tahqeeq k mutabiq iqtelat e mardo zan k adaab surah Noor me darj kardiye gaye hai aur wohi kaafi hai ! Aur surah ahzab ka ek munfarid paseh manzar hai! Jaha pe Allah ne kaha jilbab ikhteyar karne se unki shanaqt wazeh hogi aur satai nahi jaengi! Is ayat se bilumum mardo zan iqtelat ki mumaniyat sabit hoti hai aur munafiqen gair zaroori baat karte the isliye ye hukm aya jis se ye pata chal jaye k muslim khawateen bila zarurat baat karti ! Agar hum aj mashrut khana peena ya casual conversation ya koi mizahiya baat karein to iski hikmat hi faut hojaegi ! Sawal ye hai munafeqen k kis amal ki buniyad par jilbab wali aayat nazil hui?

    Dr. Irfan Shahzad replied 1 month ago 3 Members · 9 Replies
  • 9 Replies
  • Background Of Quran Surah Ahzab Verses On Jilbab Directive

    Dr. Irfan Shahzad updated 1 month ago 3 Members · 9 Replies
  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 8, 2024 at 8:42 am

    سورہ احزاب کو شروع سے دیکھیے منافقین ازواج مطہرات کے بارے میں ریشہ دوانیوں میں لگے ہوئے تھے اسی وجہ سے یہ حکم نازل ہوا کہ وہ مومنین کی مائیں ہیں اور رسول اللہ کی وفات کے بعد بھی کوئی ان سے نکاح نہیں کر سکتا۔ یہ حکم دینے کا سبب یہی تھا کہہ وہ اس امید میں لگے ہوئے تھے۔ پھر جس آیت میں ذکر ہے کہ ازواج نرم لہجے میں بات نہ کریں وہاں ذکر ہے کہ جس کے دل میں مرض ہے وہ کسی لالچ میں مبتلا نہ ہو۔ یعنی یہ مسئلہ موجود تھا۔

    اسی سورہ میں ذکر ہے کہ حضرت زینب سے نکاح کرنے پر رسول اللہ کے خلاف شدید پراپیگنڈا کیا گیا۔ سورہ نور میں دیکھیے کہ ان سب باتوں کے باوجود بھی منافقین نے حضرت عائشہ کے خلاف گھناؤنا سکینڈل بنا دیا تھا۔

    ان حالات کا سامنا عام لوگوں کو نہیں ہوتا۔ عام خواتین نہ امت کی مائیں ہیں نہ ان کے ساتھ نکاح ممنوع ہے۔ اور نہ ان سے خصوصی حجاب کا مطالبہ کیا جا سکتا ہے۔

    رسول اکرم کے دور میں جو معاشرت جاری تھی آپ نے اس میں کوئی تبدیلی نہیں کی۔ لوگ سماجی طور پر ملتے جلتے تھے۔ اس کے لیے کسی اجازت نہ ضرورت نہیں تھی۔ تفصیل کے لیے دیکھیے ڈاکٹر مظہر یسین صدیقی کی کتاب رسول اکرم اور خواتین ایک سماجی مطالعہ۔

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member September 8, 2024 at 2:34 pm

      @Irfan76 Mai shayd apna sawal samjha nahi paya thik se ! Maine arz kiya tha shiek jilbab wali aayat k bare me ,ek dafa uska b paseh manzar samjha dijiye mere upar k sawal ka tafseeli jawab

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 9, 2024 at 1:21 am

    خواتین کو منافقین کے اوباش لوگ رات کو باہر نکلتے وقت بہانے سے چھیڑا کرتے تھے۔ اس کے لیے حکم دیا گیا تھا کہ ان کے خلاف قانونی کاررواءی سے پہلے ان کے بہانے ختم کرنے کے لیے مسلمان خواتین کو ہدایت دی گءی تھی کہ باہر نکلتے وقت چادر اوڑھ لیں تاکہ وہ پہچانی جاءیں کہ معزز خواتین ہیں انھیں لونڈیوں کے بات کرنے کے بہانے چھیڑا نہیں جا سکتا۔ اور جلباب کی اس علامت کے بعد بھی وہ باز نہ آءے تو ان کے خلاف فساد فی الارض کے مجرمین والی کاررواءی ہوگی۔

  • Uzair Khalil

    Member September 10, 2024 at 2:43 pm

    خواتین کو منافقین کے اوباش لوگ رات کو باہر نکلتے وقت بہانے سے چھیڑا کرتے تھے۔

    What’s the source of this info? Is it mentioned in Quran?

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member September 10, 2024 at 3:20 pm

      Ek scholar hai jinho ne kaha tha k munafiqen b gair Zaruri taur par bat karne ki koshish karte laundi samjh kar isliye kab jilbab agaya to wo am muslim khawateen se baat karna chod diye! Aaj b agar koi jilbab lekar kisi casual discussion ya dinning me baithe kisi non mahram relatives k sath ,even decently tab b wo jilbab ki hikmat ko qatam kar rahin hai ,q k jis cheez k ijtenab k liye jilbab ka hukm aaya ,jilabab k sath b wahi cheez ki jaa rahi hai

    • Dr. Irfan Shahzad

      Scholar September 11, 2024 at 12:17 am

      یہ کوءی دلیل نہیں۔ یہ منافقین رات کو یہ حرکت کرتے تھے۔ یہ بات چیت ناشاءستہ انداز کی تھی۔

      رہی عام باتیں تو وہ سماج میں اسی طرح جاری تھیں جیسے ایک سماج مین ہوتا ہے۔ خواتین گھر کے باہر کی سرگرمیوں میں شامل تھیں۔ تفصیل کے لیے دیکھیے ڈاکٹر مظہر یسین کی کتاب رسول اکرم اور خواتین ایک سماجی مطالعہ۔

    • Dr. Irfan Shahzad

      Scholar September 11, 2024 at 12:22 am

      It is mentioned in tradition:

      It is narrated by Sudi (Died 127 H)

      كان أناس من فساق أهل المدينة بالليل حين يختلط الظلام يأتون إلى طرق المدينة فيتعرضون للنساء، وكانت مساكن أهل المدينة ضيقة فإذا كان الليل خرج النساء إلى الطرق فيقضين حاجتهن، فكان أولئك الفساق يتبعون ذالك منهن، فإذا رأوا امرأة عليها جلباب قالوا: هذه حرة فكفوا عنها، وإذا رأوا المرأة ليس عليها جلباب قالوا: هذه أمة فوثبوا عليها. (تفسیر ابن ابی حاتم

      ۱۰ / ۳۱۵۵)

      There were some corrupt people in Medina who, at nightfall when darkness set in, would go to the streets of the city and harass women. The homes in Medina were narrow, so at night, women would go out into the streets to take care of their needs. These corrupt individuals would follow them, and if they saw a woman wearing a cloak, they would say, “This is a free woman,” and refrain from bothering her. But if they saw a woman not wearing a cloak, they would say, “This is a slave woman,” and then assault her. (Tafsir Ibn Abi Hatim 10 / 3155)

  • Uzair Khalil

    Member November 17, 2024 at 12:11 pm

    So we rely on hadees to understand/interpret and find the context of quranic verses?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar November 18, 2024 at 12:33 am

    It is understood that if the women having a big Chaadar were recognized for the Chaadar and respected, some other women who didn’t take it were not given the required respect. We know from the established facts that these were slave girls who didn’t cover themselves, the way ladies covered themselves. This is what also narrated in the tradition.

You must be logged in to reply.
Login | Register