-
On Ghamidi Sahab’S View On Maida 51
This is Ghamidi sahab’s tafseer of ayat 51 of al maida:
اِنھیں موالات سے منع اِس لیے کیا گیا ہے کہ پیغمبر کی طرف سے اتمام حجت کے بعد اللہ کا فیصلہ اب اِن یہود و نصاریٰ کے بارے میں صادر ہونے والا تھا، جس سے پہلے ضروری تھا کہ منکرین، منافقین اور سچے اہل ایمان کو الگ الگ کر دیا جائے۔ اِس زمانے کے یہود و نصاریٰ سے اِس کا کوئی تعلق نہیں ہے۔
392
یعنی اسلام اور مسلمانوں کو اپنے لیے ایک مشترک خطرہ سمجھتے ہیں اور اِن سے نمٹنے کے لیے اِن کے خلاف ملت واحدہ بن چکے ہیں۔ چنانچہ فرمایا ہے کہ اب مسلمانوں کو بھی اِن کے خلاف ملت واحدہ بن کر اِن کے ساتھ دوستی اور اعتماد پر مبنی تمام تعلقات و مراسم ختم کر دینے چاہییں
He’s mentioning that this prohibition of cordial ties is a corollary of itmam hujjat scheme and doesn’t apply to jews and Christians of today.
But note 392 shows that, ahlul kitab became one group against islam and Muslims. In ghamidi sahab’s school علت plays important role. So what’s essence( illat here )here:
Is it only (1) EXCLUSIVELY itmam hujjat corollary or also that (2) **they have become one group against you** if the latter is illat ,too, than can this ayat still be relevant today if such conditions reemerge?
Sponsor Ask Ghamidi
Sorry, there were no replies found.