Forums › Forums › Epistemology And Philosophy › Differing With The Opinions Of Sahaba W.r.t Understanding Of Quran
Tagged: Principles, Quran, Sahaba
-
Differing With The Opinions Of Sahaba W.r.t Understanding Of Quran
Posted by Mohammed Hassan on August 17, 2021 at 2:11 pmSahaba kiram or mufassireen ki raee alag alag kyu?
Quran ki tafseer me deka gya hai ki jo baat sahaba bata rahe hai us baat se kuch mufassireen ittefak nahi rakte or apni alag raae pesh karte hai. Jaise ibne Masud (RA) , or ibne Abbas (RA) ki raee kuch or aati hai, sawal ye hai ki sahaba se zada ilm kisko hoga unhe to Allah ke rasool se direct quran ka ilm mila or woto awwal muqatibeen hai or unhone to huzoor ki sohbat me reh kar ilm hasil kiya
Mohammed Hassan replied 3 years, 4 months ago 4 Members · 13 Replies -
13 Replies
-
Differing With The Opinions Of Sahaba W.r.t Understanding Of Quran
-
Faisal Haroon
Moderator August 17, 2021 at 6:00 pmPlease provide an example.
-
Ali Shaikh
Member August 18, 2021 at 1:01 amOnly Allah and his Messenger PBUH in revelation are free from mistakes.
Ibn Abbas RA was knowledgable about the Qur’an and taught us lots.
This doesn’t imply he is free from humanely error when speaking on things like outer space, cosmology etc.
-
Mohammed Hassan
Member August 18, 2021 at 2:32 amExample:
In Surah An Naziat first pragraph most of Sahaba kiram and Most of Tabetabain says Including Hazrat Ali (RA) , ibne Abbas & ibne Masud said this is angels who takes the soul believers easily and disbeliever hardly. You can also see this Tafseer in Tafheem ul Quran where Maududi Sahab mention this all detail what Sahaba said.
But in Taddabur e Quran Respected Amin Ahsan islahi sahab said this is not angels declare in this surah , this is the winds and the clouds.
So How we said that this is winds and clouds on other hand Jamat of Sahaba kiram and Tabetabain said Angels.
in my opinion Sahaba se zada ilm todi hoga quran ko samajne me uhone jis tarah se quran samja or logo ko sikhaya.
Please explain me this in detail if possible to send this question to Ghamidi Sahab.
-
Umer
Moderator August 18, 2021 at 3:41 amEven Sahaba differed on many ocasions w.r.t interpreting several verses of Quran. This is only natural when one attempts to understand any source text, there lies a possibility that one may misinterpret it (could be due to less knowledge or less focus at times) and can happen to every human being and Sahaba were not Prophets which means neither is their knowledge infalliable, instead whatever has reached to us through akhbar-i-ahad with reference to them, it will be judged in the light of Quran and its langauge.
Please see the following for details:
-
Mohammed Hassan
Member August 18, 2021 at 6:58 amSahaba kiram se b ikhtelaf kiya ja sakta hai ?
-
Umer
Moderator August 18, 2021 at 7:17 amDalael ki bunyad pai kssi ki bh “interpretation” sai ikhtilaf kiya jaa sakta hai sawaye Prophet Muhammad (sws) ki interpretation sai.
-
-
Mohammed Hassan
Member August 18, 2021 at 12:28 pmKya aap bta sakte hai is surah ke ibtedai me sahaba ko yha farishte kyu lena theek laga ?
-
Umer
Moderator August 19, 2021 at 3:04 amThis is the relevant reponse from Tadabbur-i-Quran:
’نَازِعَاتٌ‘ سے مراد: ’نَازِعَاتٌ‘ اور ’نَاشِطَاتٌ‘ کی تاویل میں یوں تو متعدد اقوال منقول ہیں لیکن غالب رائے یہ ہے کہ ان سے مراد وہ فرشتے ہیں جو کفار کی جانیں سختی سے اور اہل ایمان کی جانیں نہایت نرمی سے نکالتے ہیں۔ اگرچہ اس قول کو شہرت حاصل ہے لیکن اس کی کوئی بنیاد نہیں ہے۔ اس باب میں جو روایات ہیں وہ بالکل تفسیری نوعیت کی ہیں۔ جن کا یہ درجہ نہیں ہے کہ ان کی بنیاد پر کوئی بات اعتماد کے ساتھ کہی جا سکے۔ قرآن میں بھی کوئی ایسی چیز نہیں ملتی جس سے اس قول کے حق میں کوئی تائید نکلتی ہو۔ اہل کفر اور اہل ایمان کی جانوں کے نکالنے کا معاملہ تمام تر ایک روحانی و باطنی کیفیت سے تعلق رکھنے والا معاملہ ہے، وہ کوئی ایسی عام مشاہدے میں آنے والی چیز نہیں ہے کہ اس کو کسی دعوے پر بطور حجت پیش کیا جا سکے درآنحالیکہ یہ قسمیں یہاں بطور شہادت کھائی گئی ہیں۔ مفسرین کے نزدیک چونکہ ضروری ہے کہ قسم کسی مبارک و مقدس چیز کی ہو اس وجہ سے انھیں ان الفاظ سے فرشتوں کو مراد لینے کا تکلف کرنا پڑا لیکن ہم برابر واضح کرتے آ رہے ہیں کہ قرآن میں قسمیں بالعموم کسی دعوے پر بطور شہادت آئی ہیں۔ ان کے اندر نمایاں پہلو دعوے پر دلیل کا ہوتا ہے۔ اس سے کچھ بحث نہیں کہ جس کی قسم کھائی گئی ہے وہ کوئی مقدس چیز ہے یا غیر مقدس۔ ہمارے نزدیک ’نازعات‘ سے مراد وہ تند ہوائیں ہیں جو درختوں، مکانوں اور گڑی ہوئی چیزوں کو اپنے زور سے اکھاڑ پھینکتی ہیں۔ اس طرح کی ہواؤں کی صفت کے طور پر ’ذاریات‘، ’مرسلات‘ اور ’عاصفات‘ وغیرہ الفاظ بھی قرآن میں استعمال ہوئے ہیں اور ان کے ساتھ ’ذَرْوًا‘، ’عُرْفًا‘ اور ’عَصْفًا‘ کے الفاظ بطور تاکید آئے ہیں۔ اسی طرح یہاں لفظ ’نازعات‘ ان تند ہواؤں کے لیے استعمال ہوا ہے جو درختوں اور مکانوں کو اکھاڑ پھینکتی ہیں۔ اس کے ساتھ لفظ ’غَرْقًا‘ معنی کی شدت کے اظہار کے لیے بطور تاکید ہے۔ قوم عاد پر اللہ تعالیٰ نے بادتند کا جو عذاب مسلط فرمایا اس کی تصویر سورۂ قمر میں یوں کھینچی گئی ہے:
إِنَّا أَرْسَلْنَا عَلَیْْہِمْ رِیْحًا صَرْصَرًا فِیْ یَوْمِ نَحْسٍ مُّسْتَمِرٍّ ۵ تَنْزِعُ النَّاسَ کَأَنَّہُمْ أَعْجَازُ نَخْلٍ مُّنقَعِرٍ (القمر ۵۴: ۱۹-۲۰) ’’ہم نے ان پر ایک طویل نحوست کے زمانے میں باد صرصر مسلط کر دی جو لوگوں کو اس طرح اکھاڑ پھینکتی گویا وہ کھوکھلی کھجوروں کے تنے ہوں۔‘‘
یہاں فعل ’تَنْزِعُ‘ استعمال ہوا ہے اسی سے اس سورہ میں ’نازعات‘ بطور صفت استعمال ہوا ہے۔
-
-
Mohammed Hassan
Member August 19, 2021 at 5:21 amTafseeri riwayat se murad kya hai ?
-
Umer
Moderator August 22, 2021 at 7:44 amJo tafseeron ki kitabon main pae jaati hain aur jinki sanad kaafi kazmor hoti hai
-
-
Mohammed Hassan
Member August 22, 2021 at 9:35 amSuppose usme koi baat huzoor se nahi hai only sahaba kiram apni raee rak rahe hai fala chiz ka matlab ye hai to kya useh b tafseeri riwayat kahenge
-
Umer
Moderator August 23, 2021 at 3:21 amji ussi zumray main aaye gi.
-
-
Mohammed Hassan
Member August 23, 2021 at 6:25 amShukriya
Sponsor Ask Ghamidi