Forums › Forums › Sources of Islam › Why Was Prophet Adam (SwS) Given Superiority Over Angels?
-
Why Was Prophet Adam (SwS) Given Superiority Over Angels?
Posted by Aejaz Ahmed on August 14, 2022 at 11:31 amپہلا سوال : آدم کی وہ کون سی خصوصیات تھیں جنکی بناء پر انہیں فرشتوں پر فضیلت دی گئی اور مسجود ملائک بنایا گیا ؟؟
دوسرا سوال : کامیابی کسے کہتے ہیں ؟؟ اسلام کی نظر میں کامیاب انسان کون ہے ؟
Fatima replied 2 years, 3 months ago 4 Members · 19 Replies -
19 Replies
-
Why Was Prophet Adam (SwS) Given Superiority Over Angels?
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 15, 2022 at 12:27 amآدم کو فرشتوں پر فضیلت نہیں دی گئی۔ آدم کو سجدہ فرشتوں اور جنوں کا امتحان تھا کہ وہ اپنے سے کم تر مخلوق کے سامنے جھک جائیں کہ اللہ انھیں حکم دے رہا ہے۔ اس امحان میں ابلیس ناکام ہوگیا۔
دین کے نقطہ نظر سے کامیابی آخرت کی کامیابی ہے جس میں انسان ویسی زندگی گزار کر پہنچے جیسی اللہ کو مطلوب ہے۔ یعنی اس کے دین پر خلوص نیت سے عمل کرے۔
-
Aejaz Ahmed
Member August 15, 2022 at 10:21 amسر آپ کے جواب کا شکریہ۔
کچھ لوگوں کا یہ کہنا ہے کہ اللہ نے آدم کو جو علم دیا اس سے ان کی فرشتوں اور جنوب پر فوقیت ثابت ہوتی ہے۔ یعنی علم کی بناء پر آدم مسجود ملائک بنائے گئے۔
آپ برائے مہربانی قرآن و سنت سے اپنے بات کی وضاحت کردیں۔ شکریہ
کیا اللہ تعالیٰ یہ نہیں چاہتا ہے کہ انسان دنیا میں آگے بڑھیں اور کامیابی حاصل کریں ؟؟
-
Fatima
Member August 15, 2022 at 12:59 pmfazilat kahna sahi hoga ya nahi ye to nahi kehsakty lekin khusosiyat ye thi ke adam a.s ko khuda ne vo kuch sekhaya tha jo farishto ko nahi sekhaya tha iska zikr quraan me hai,jaha adam or iblees ka waqia bayan hua hai.
dusra point islam kaamyab insan usy kehta hai jisne apni zindigi khuda ke ahkaam ke mutabiq guzari ho ya khuda ke diye hue ilm se logo ko faida pahchaya ho.
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 15, 2022 at 11:08 pmقران مجید میں یہ نہیں بیان ہوا کہ سجدہ علم کی وجہ سے کیا گیا تھا یا ان اسما کے علم کی وجہ سے جو آدم کو سکھائے گئے۔ قرآن مجید کے مطابق فرشتوں کا آدم کو سجدہ کرنا پہلے سے طے تھا کہ جب خدا اسے بنا لے گا تو فرشتوں کو سجدہ کرنا ہوگا۔ بعد میں یہ خیال پیدا ہوا کہ سجدہ کرنے کی وجہ سے آدم افضل ہو گئے اور پھر وجہ بھی یہ سوچ لی کہ ایسا علم کی وجہ سے ہوگا۔
خدا یقینا چاہتا انسان کامیاب ہو۔ اور آگے بڑھے
-
Fatima
Member August 16, 2022 at 6:05 amirfan bhai,quraan me farishto or jino ke imtehan ki baat kis ayat me ayi hai aap plz bataye kyunki hamne quraan me aisa kuch parha hai yaad nahi.
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 16, 2022 at 6:19 amقرآن میں لفظوں میں نہیں لکھا کہ یہ فرشتوں کا امتحان تھا۔ شیطان کے انکار سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ ان سب کا امتحان تھا، یعنی اطاعت کا امتحان جس میں ابلیس ناکام ہوا۔
-
Fatima
Member August 16, 2022 at 9:02 amimtehan tha to iska matlab kamyab hone or nakaam hone walo ka ajr bhi hoga hi,kyunki iske baghair imtihan ka kya matlab,yahi farishto ke liye bhi jannat or jahannam hai.
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 17, 2022 at 12:03 amجو مخلوق بھی عقل و شعور رکھتی ہے امتحان میں ہے۔ فرشتوں کی جو تحسین قرآن میں کی گئی ہے اس سے معلوم ہو جاتا ہے کہ انھیں اس اطاعت کا کیا انعام ملا ہوا ہے۔
-
Fatima
Member August 17, 2022 at 4:55 pmyani inaam pehly se mila hua tha or imtihan baad me liya gaya,ye baat hi sahi nahi hai ke ye zindigi imtihan hai balki kaha ye gaya ke khuda ne insaan ko isliye banaya ke usy zameen ki badshahat ata kary,or agar apki baat imtihan bhi manly to ye imtehan sahibe ikhtiyar ka hona chahiye naki unka jo sirf ataat ke liye hi banaye gaye hai.
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 19, 2022 at 7:23 amفرشتوں کے بارے میں یہ تصور بے بنیاد ہے کہ وہ اختیار نہیں رکھتے۔ وہ اختیار رکھتے ہیں اسی لیے تو اپنی راے رکھتے ہیں۔
انھیں کیا کیا انعامات ملتے ہیں یہ خدا نے ہمیں نہیں بتایا۔ ہمیں اتنا ہی علم دیا گیا ہے ان باتوں کا جو ہمارے لیے ضروری تھا۔
-
Fatima
Member August 20, 2022 at 9:46 amlekin irfan bhai surah baqarah ayat 33 hashiye no.72 or 73me ghamidi sahab ne to likha hai ke farishto ne kaha ke zameen ki badshahi or ikhtiyar hoga to ye fasad phalaenge,pehle ki tarha kyun na ye nazm hamary hi hath me rahy,issy to pata lag raha hai ke ikhtiyar sirf insaan ke paas hi hai.
Al-Baqarah – البَقَرة https://www.javedahmedghamidi.org/#!/quran?chapter=2¶graph=9&type=Ghamidi
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 20, 2022 at 11:25 pmاس سے معلوم ہو رہا ہے کہ فرشتے اپنی سوچ رکھتے ہیں۔ خدا کے حضور تجویز بصورت درخواست دے رہے ہیں۔ اور زمین کا نظام بھی اپنے لیے مانگ رہے ہیں۔ یہ سب صاحب اختیار کر سکتا ہے۔ ورنہ ہونا یہ چاہیے تھا کہ خدا نے اطلاع دیتا کہ میں یہ کرنے والا ہوں اور وہ کچھ نہ کہتے بلکہ صرف خدا کی تسبیح کہتے۔
-
Fatima
Member August 21, 2022 at 2:58 amirfan bhai aapne kaha farishty nizam pelhy ki tarha unke hath me rahny diya jaye iski baat karrahy hai matlab pehly fasad nahi tha or aagy kaha ki ismy kisi makhloq ko ikhtidaar de kar usy fitna fasad ke havaly kyun kar rahy hai,issy to saaf pata chal raha hai ke farishto ke paas ikhtidaar nahi hai kya aapko aisa nahi lagraha ke agar ikhtidaar farishto ke paas bhi hai to vo ye baat kyun karty balki ye kehty ki jis tarha ikhtidaar ke baad ham vahi kaam karty hai jo khuda kehta hai usi tarha ye bhi vahi karenge jo khuda chahta hai,ikhtidaar pe fasad ki baat kyun kahi,aapki ye baat theek lagti hai ki farishty soch rakhty hai lekin ikhtidaar or imtihaan bhi rakhty hai ye quraan se takra rahi hai.
-
اشهل صادق
Member August 21, 2022 at 3:13 amالسلام علیکم
فرشتے خدا کی حضوری میں ہوتے ہیں جب کہ انسانوں نے خدا کی حضوری میں نہیں رہنا تھا۔
مجھے لگتا ہے کہ چونکہ ہمیں فرشتوں کے بارے میں بتایا جاتا ہے کہ وہ ارادہ و اختیار نہیں رکھتے اس وجہ سے ہمیں یہ بات سمجھنے میں دقت ہوتی ہے۔ ذرا اپنے آپ کو فرشتوں کی جگہ تصور کیجیے۔ سوچیے کہ آپ ایک اعلی مخلوق ہیں جو نظام کائنات چلا رہی ہیں اور کمال عقل اور حکمت کی حامل ہیں۔ آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ اللہ تعالیٰ زمین کا نظام ایک ایسی مخلوق کو دینے والے ہیں جس کے پاس ارادہ و اختیار تو ہے لیکن وہ خدا کی حضوری میں نہیں رہے گی۔ اور تو اور وہ ان صلاحیتوں کی حامل بھی نہیں جن کی آپ حامل ہیں۔ ایسے میں آپ کیا کہتیں؟ بس جو آپ کہتیں انہوں نے بھی وہی کہہ دیا۔
-
Fatima
Member August 21, 2022 at 5:36 amaapke kehne ka matlab ye hai ki farishty kyunki khuda ke paas hai isliye ikhtiyaar hony ke baad bhi ghalat kaam nahi karty theek hai to phir unka imtihan kaise hua jo irfan bhai ne kaha ki har sahib e aqal or ikhtiyar rakhne waly ka imtihan hai or imtihaan hai to jannat or jahannam bhi hai jiska inaam unhe pehle hi mila hua hai,is baat ko aap quraan se samjhade to samajhna asan hoga.
-
اشهل صادق
Member August 21, 2022 at 12:38 pmالسلام علیکم
یہ عرفان بھائی کا نقطہ نظر ہے، مجھے اس کا علم نہیں۔ وہ ان شاء اللہ اس کی تفصیل خود کر دیں گے۔ جو بات میں سمجھا ہوں وہ یہ ہے:
اللہ تعالیٰ نے آدم کی تخلیق سے پہلے ہی فرشتوں کو کہہ دیا تھا کہ جب میں ان کے اندر روح پھونک دوں تو ان کے آگے سجدے میں گر جانا۔ تو سب نے ایسا ہی کیا لیکن ابلیس نہ مانا اور اکڑ گیا۔
اس واقعے سے جو میں بات سمجھتا ہوں وہ یہ ہے کہ اللہ تعالیٰ کا مقصود آدم کو سکھانا تھا کہ آپ چاہے کتنے ہی اعلی خلقت کے کیوں نہ ہوں۔ اصل کامیابی یہ نہیں کہ آپ کے آگے کون اور کتنے جھکتے ہیں بلکہ اصل کامیابی یہ ہے کہ آپ کتنا خدا کے آگے جھکتے ہیں۔ مطلب اللہ نے فرشتوں کو کہا کہ ایک کم تر مخلوق کے آگے سجدہ ریز ہو جانا ہے اور کسی نے انکار نہیں کیا۔ بظاہر تو وہ جھک گئے لیکن اللہ کے ہاں وہ بلند رہے اور اللہ تعالیٰ قرآن مجید میں جگہ جگہ ان کی اطاعت کی تعریف کرتے ہیں۔ اس کے بالمقابل، ابلیس نے اکڑ دکھائی اور کہہ کھڑا ہوا کہ نہیں میں تو اس سے بہتر ہوں اور دلیل بھی دی۔ اس کی دلیل کو رد نہیں کیا گیا۔ بس فرمایا گیا کہ جب میں نے کہا تھا کہ سجدہ کرو تو کس نے روکا۔ نتیجتا فرشتے سر فراز رہے اور خدا کے مقرب جبکہ ابلیس کے ساتھ کیا ہوا یہ ہم سب جانتے ہیں۔ وہ اللہ تعالیٰ کا دشمن قرار پایا۔
میں اس سے یہ سمجھتا ہوں کہ آدم کو دنیا کے دو امتحانات کا پہلے ہی ڈیمو دے دیا تھا: ایک انا اور دوسرا فواحش۔ دونوں ہی باتیں قصہ آدم و ابلیس میں بیان ہوئی ہیں۔
-
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 22, 2022 at 3:54 amاشھل صاحب کے جواب میں میرے متعلق آپ کے سوال کا جواب موجود ہے۔ فرشتے اگر سرتابی کرتے تو ابلیس جیسا حال ہوتا۔ وہ اپنے بلند مقام سے گر جاتے۔ جب اطاعت کی تو ان کا بلند مقام انھیں حاصل رہا جس میں وہ خدا کے حضور حاضر رہتے ہیں۔ اس سے بڑا انعام کیا ہوگا۔
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar August 22, 2022 at 3:55 amیہ ذہن میں رکھیے کہ فرشتوں اور جنوں وغیرہ سے متعلق مکمل معلومات ہمیں نہیں دی گئیں۔ ہمیں نہیں معلوم کہ فرشتوں نے یہ بلند مقام کیسے حاصل کیا۔ اور انھیں کیا کیا مزید انعامات ملتے ہیں۔
-
Fatima
Member August 22, 2022 at 7:36 amashal bhai or aap ke jawab me farq hai unhone kaha ke farishty kyunki khuda ke huzur rahty hai isliye ghalti ka imkaan nahi halaki is baat me bhi uljhany hai ek uljhan to saaf zahir hai agar farishty khuda ke huzur hoke ghalti nahi karty to iblees bhi khuda ke huzur hi tha or bhi points hai jo dursy post me pochungi lekin aapne kaha ki adam ko sajda farishto ka imtihan tha or unko iska inaam bhi mila tab hi hamne sawal kiya varna ham bhi is baat ko samajhty hai ki jino or farishto ke bary me hame bht thori malomat de gayi hai discussion is baat pe hai ki farishto ke imtihan ka zikr quraan me kahi nahi hai or na hi unko insano ki tarha ikhtiyaar hasil hai iski baat lekin ab aapne jo baat kahi ye sahi lagti hai ke farishto ne buland muqaam kaha se hasil kiya iska ilm hame nahi.jazakallah
Sponsor Ask Ghamidi