Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Sources of Islam Ijma And Manhaj Of Sahaba And Disagreement Of Ghamidi Sahab

Tagged: ,

  • Ijma And Manhaj Of Sahaba And Disagreement Of Ghamidi Sahab

    Posted by MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER on August 19, 2023 at 11:46 am

    Wo fikar aur maktab haq k qareeb hai jo Deen ko kitab (Qur’an ) aur sunnat se Aur sahaba k ijma o ittafaq k fahem se akaz karte hain! Ghamidi sahab ka kya ye mauqaf hai k sahaba ka fahem batil hai? ghamidi sahab pe aitarz karne walo ka ye qaul hai! Agar sahaba k fahem haq par nahi tha ?jo baharh e rast nabi aliahisam se sadir hua to Aaj,daur e hazir k ulama ka fahem e Deen kaise haq pe hosakta hai? Agar sahaba ka fahem hujjat ya rajeh nahi hai to har kisi ko haq hasil hoga k apne batil nazariyat ko Qur’an o sunnat k ghalat tashreeh karke haq sabit karein .jo k khawarijion ka nazariya hai .wo b sahaba ko aur unke fahem ko batil samjhte hain! Mera ishkal sahaba k iqtalafi masail ka nahi balke sahaba k ijma aur muttafiq masail aur nazariyat ka hai! Kya ghamidi sahab, sahaba aur tabien k muttafiq aqwal, arah,aur tashreeh jo nabi aliahisam ki taleemat hai unhe bhi batil mante hai? Mere sawal agar ghalat ho to islah karein.

    Dr. Irfan Shahzad replied 1 year, 4 months ago 3 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • Ijma And Manhaj Of Sahaba And Disagreement Of Ghamidi Sahab

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar August 20, 2023 at 3:14 am

    صحابہ کے فہم میں بھی غلطی ہو سکتی تھی اسی وجہ سے ان میں فہم کے اختلاف بھی ہوتے تھے۔ جو فہم غلطی کر سکتا ہے وہ اجماعی ہو کر بھی کر سکتا ہے۔ ایسی کوئی ضمانت عقل دیتی ہے یا دین میں بتایا گیا ہے کہ جن کا انفرادی فہم غلط ہو سکتا ہے ان کا اجماعی فہم غلط نہیں ہو سکتا۔

    باطل کا لفظ حق کے مقابلے میں بولا جاتا ہے جب کہ کسی بات کے فہم میں غلطی ہونا باطل نہیں ہوتا خطا ہوتی ہے۔ اس سے قطع نظر، صحابہ کے ہاں فہم کے اجماع کے ایسے کچھ نمایاں مسائل موجود نہیں ہیں جو بعد کے دور میں اجماع کے عنوان سے مشہور ہوگئے۔

  • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

    Member August 20, 2023 at 6:12 am

    Shykh agar tamam sahaba ki taleemat aur fahem ghalat fahemi par mabni tha to kya zamanat hai isbaat ki jo daur e hazir k aur sahaba k baad k daur ke mufassireen hai sub ki sharah aur taleem sad feesad haq k qareeb hai? Agar hum apne zati ilm o fahem ko sahaba se bahtar samjh kar wo rai qayam karenge Jo sahaba k muttafiq faislo par mabni hai to kya ye zyatti nahi hogi ? Wo log jinho ne nabi aliahisam se barah e rast taleem Li wo ghalat hai aur hum hi sahi hain.?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar August 21, 2023 at 12:03 am

    چیزوں کو ایسولیٹ فارم میں نہیں دیکھتے۔ صحابہ کا نہ ہر اجماعی فہم غلط ہے اور نہ ہر اجماعی فہم درست ہو سکتا ہے۔ یہی حقیقت ہے۔ اسی طرح ہمارا فہم بھی خطا پر مبنی ہو سکتا ہے۔ ہمارے پاس تفہیم کے غلط یا درست ہونے کا معیار دلیل ہے۔ دلائل پیش کیے جاتے ہیں اگر بات علم و عقل کے مطابق درست معلوم ہو تو قبول کی جائے گی ورنہ اس میں غلطی تسلیم کی جائے گی۔ ۔ یہی علمی رویہ ہے اور یہی رویہ صحابہ کے ہاں بھی تھا۔ وہ ایک دوسرے کے فہم کو درست کیا کرتے تھے۔ یہی کام ہر دور میں کیا جاتا رہے گا۔

    اجماع بھی کسی دلیل پر مبنی ہوتا ہے۔ چنانچہ دیکھنے کی چیز دلیل ہے۔ جس کو جس کی دلیل درست معلوم ہو اس پر عمل کرے۔ اس میں دیانت داری اور علمی کوالیفیکیشن پوری ہونی چاہیے۔

    یہ اصولی بات ہے تاہم صحابہ کے اجماعی فہم سے ایسے کوئی نمایاں مسائل منقول نہیں۔ بعد میں یہ رواج ہو گیا کہ ہر بات کو اجماع کہا جانے لگا۔

  • Ahmad Zia Jamili

    Member August 21, 2023 at 11:50 pm

    Dear Shahzad, then how can we explain the Hadith ” الضلاله or لا یجمع امتی علی الخطا ء” that means my Ummat will not do خطاء شد

    and there is another hadith from prophet puh that ید الله علی الجماعه how can we explain these Ahadith plz

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar August 22, 2023 at 12:15 am

    In fact, it is ضلالہ which means going astray گمراہی. and it is true that the whole Ummah never adopted any false belief like Bani Israel who more than once, fell to polytheism.

    If it is خطا as reported in some narrations, it means that not all of them will make mistakes, some will stay correct.

    الجماعۃ is used for government or Nazm e Ijtimai. It means that if Muslims stay united, they will incur the blessings of God.

    فہم is an activity done by scholars only. So, when it is said Ijma of Sahabah, it means the consensus of the scholar companions. Most of their Ijma are of practical nature, a few are Ijma of knowledge and understanding, e.g., including the grandmother’s share in the inheritance. In such matters, it is solely the validity of arguments that convinces others. So ijma itself is not Hujjat but its argument.

You must be logged in to reply.
Login | Register