Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Sources of Islam Contradiction In Quran 2:30 With Quran 51:56

Tagged: 

  • Contradiction In Quran 2:30 With Quran 51:56

    Posted by Fatima on September 8, 2023 at 4:01 am

    surah baqara verse 30 farishty is baat ka izhar karty hai ke ye baikhtiyaar makhlooq zameen par fasad or khu rezi karegi to khuda ne aadam a.s ko naam sikhadiye paighambaro,nabiyo ke or kaha ke ye ikhtiyaar pa kar khud bhi iska haq ada karenge or dusro ko bhi targheeb denge or is kaam ke liye apna sab kuch qurbaan kardenge ye tarjuma ustaad e muhtaram ka hai,janna ye chahty hai ke in baato se ye zahir hota hai ke paighambaro ki aamad ka asal maqsad fasad or khu rezi ko rokna hai.

    surah zariyaat verse 56 khuda ne insaano or jinno ko isliye khalaq kiya ke ye uski ibaadat kare agar ibaadat ka matlab parastish karenge to ye aayat pehle ayat se takra rahi hai or agar ibaadat ka tarjuma apne ikhtiyaraat ka sahi istemaal kare to nahi takra rahi or sahi istemaal nabi,paighambar batate rahenge to baat zyaada vazeh hogi,kya aisa samajhna nahi nahi hoga

    Dr. Irfan Shahzad replied 1 year, 2 months ago 2 Members · 11 Replies
  • 11 Replies
  • Contradiction In Quran 2:30 With Quran 51:56

    Dr. Irfan Shahzad updated 1 year, 2 months ago 2 Members · 11 Replies
  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 11, 2023 at 3:35 am

    لفظ کا وہی مطلب کیا جائے گا جو زبان میں استعمال ہوتا ہے۔ خود ساختہ مفہوم کسی لفظ میں نہیں ڈالا جا سکتا۔

    آیات میں کوئی تضاد نہیں۔ اللہ نے بطور اصول بیان کیا ہے کہ جنوں اور انسانون کو اپنی عبادت کرنے کے لیے پیدا کیا ہے۔ اب اگر وہ ایسا نہیں کرتے تو اسی بنا پر انھیں سزا ملے گی۔ یہ اختیار اور ارادے کی بنا پر ہے کہ انسان غلط راستہ چن سکتا ہے۔ اس کو راہ راست پر لانے کے لیے پیغبروں کا سلسلہ شروع کیا گیا۔ ان کا مقصد یہ بیان نہیں ہوا کہ وہ فساد کو روک دیں گے بلکہ یہ ہے کہ ابلاغ کریں گے ان کا کام انذار اور بشارت کا انذار ہے۔ اب یہ انسان کا کام ہے کہ ان کے پیغام کو قبول کرے یا نہ کرے۔ قبول کرے گا تو اپنا مقصد اصلی عبادت پورا کرے گا نہین کرے گا تو سزا پائے گا

  • Fatima

    Member September 11, 2023 at 1:04 pm

    dictionary by lane’s lexicon meaning of ibaadat he did what God approved kiya gaya hai.

    Ameen ahsan eslahi sahab ke tadabbur e quraan meدوسری وجہ یہ ہے کہ اس کے لیے ضمیریں اور اشارے وغیرہ جو استعمال ہوتے ہیں وہ تمام تر وہ ہیں جو عربی زبان میں عام چیزوں کے لیے نہیں بلکہ خاص طور پر عقل و ادراک اور شعور و ارادہ رکھنے والی چیزوں کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔

    مثلاً فرمایا

    ہے ثُمَّ عَرَضَهُمْ عَلَى المَلْتُ كَةِ (پھر ان کو فرشتوں کے سامنے پیش کیا )

    انونی باسماء هؤلاء (مجھے ان لوگوں کے نام بتاؤ) اےآدم انکو ان کے ناموں سے آگاہ کرو) فَلَمَّا انْباهُم بِأَسْمَاء هم” تو جب ان کو ان کے ناموں سے آگاہ کیا)

    تیسری وجہ یہ ہے کہ یہاں موقع فرشتوں کو قائل کرنے کا ہے، فرشتے حضرت آدم کی ذُرّیّت کے متعلق یہ گمان رکھتے تھے کہ یہ خلافت پا کر زمین میں فساد مچائے گے اور خونریزیاں کرے گے ان کے اس گمان کی تردید اگر ہو سکتی تھی تو اسی طرح ہوسکتی تھی کیانکو ذریت آدم کا مشاہدہ کرایا جائے اور اولاد آدم میں جو امبنیا د رسول ، مجددین ، مسلمین اور جو شہدا و صدیقین پیدا ہونے والے تھے ان سے ان کو آگاہ کیا جائے تاکہ ان پر یہ بات واضح ہو سکے کہ اگر اولاد آدم کے اندر ایسے لوگوں کے پیدا ہونے کا امکان ہے جو اللہ تعالیٰ کے تفویض کردہ اختیارات کو بے جا طور پر استعمال کریں گے تو ساتھ ہی ان کے اندر ایسے لوگ بھی اٹھیں گے جو خود بھی اس زمینداریکا حق ادا کریں گے اور دوسروں کو بھی ان کی ذمہ داریوں سے آگاہ کرنے کے لیے سر دھڑ کی بازیاں لگائے گے۔

    sar dhar ki bazi basharat or inzaar ke liye kis tarha ki jasakti hai ye samajha de

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 12, 2023 at 3:03 am

    یعنی حق کی راہ میں جان قربان کرنے کی ضرورت پیش آ جائے تو دریغ نہ کرنا، شہید ہو جانا۔ انبیا اور اور ان کے متبعین نے معرکے سر کیے ہیں۔ اپنی جان دے کر بھی انذار و بشارت کے پیغام کو نہیں چھوڑا۔ مسیح علیہ السلام کو تو وہ لوگ صلیب تک لے جانے پر تل ہوئے تھے۔ ان سے پہلے ہزاروں انییا کو بنی اسرائیل کے قتل کیا۔ حضرت مسیح کے حواریوں نے بہت ظلم سہے۔ یہی ظلم و ستم محمد رسول اللہ ﷺ اور ان کے صحابہ پر بیتا جس کی تفصیلات تاریخ و سیرت میں دیکھ لی جا سکتی ہیں۔

  • Fatima

    Member September 12, 2023 at 1:01 pm

    haq ki raah me jaan qurbaan karne se muraad(nabi anbiya shuhda siddiqeen ne ye kaha ki ek khuda ko mano unhone kaha nahi manenge phir kaha gaya mano unhone kaha nahi manenge to isme jaan qurbaan kardi)

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 13, 2023 at 1:23 am

    جی ہاں اور اس کے علاوہ انسانوں پر ظلم کے خلاف جدوجہد میں بھی جانیں قربان کی گئیں۔

  • Fatima

    Member September 13, 2023 at 9:16 am

    ji bht shukriya sir ye bhi batade ke kya insaano par zulm ke khilaaf jad o jahd karna fasad ko rokna nahi hua.

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 13, 2023 at 11:37 pm

    جی فساد کو روکنا ہی ہے۔

  • Fatima

    Member September 14, 2023 at 2:07 pm

    to sir ibaadat ka matlab yaha yahi lenge ke vo saare kaam jo khuda ne approved kiye hai

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 15, 2023 at 12:07 am

    عبادت کا اصل مطلب پرستش کرنا ہے۔ خدا نے مثلا وراثت کی تقسیم کا قانون بھی اپروو کیا ہے مگر وراثت کی تقسیم کو عبادت نہیں کہتے،، خدا کے حکم کی اطاعت کہتے ہیں۔ ہر مفہوم کو اس کی جگہ رکھا جاتا ہے۔

    البتہ وسیع تر مفہوم میں ہم ہر عمل خدا کی عبادت کہلاتا ہے۔ مگر جب انفرادی طور پر ایک ایک عمل پر بات ہوگی تو اسے الگ الگ کیٹیگری میں رکھا جاتا ہے۔

  • Fatima

    Member September 15, 2023 at 4:33 pm

    sir aapne kaha viraasat ki taqseem ko ibaadat nahi balki itaaat kehty hai jab insaano ki paidaish ka maqsad ibaadat hai to itaaat kyu kijaye.

    ibadat ka matlab parastish bhi hota hai lekin is ayat me context ye batata hai ke yaha ibaadat ka mafhoom vasie maino me liya jana chahiye kyuki yaha pury insaano ki baat ho rahi hai unki paidaish ka maqsad bayan ho raha hai agar yaha parastish mafhoom lenge to quraan be maina hojaega phir to ye ayat hi kafi thi pury quraan ki kya zaroorat, jab hamari gharz ibaadat hai to itaat kyu

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 17, 2023 at 11:53 pm

    خدا نے اپنا تعارف لوگوں کا رب، لوگوں کا بادشاہ اور لوگوں کے معبود کے حیثیتے سے کرایا ہے۔ اس کی ذات کے ساتھ ہمارے تعلق کی جہات اسی طے طے ہوتی ہیں۔ رب ہے تو ہم دل و دماغ میں اس کے لیے شکر گزاری کا جذبہ پاتے ہیں۔ یہی جذبہ اس کی عبادت پر ابھارتا ہے۔ پھر ہمیں معلوم ہوتا ہے کہ اس نے کچھ احکام بھی دیے ہیں تو اب ان کو ماننا اطاعت کہلاتا ہے۔ اس سے آگے بڑھ کو خود اس پر قربان کر دینے کا جذبہ عبادت کا منتہا ہے، اس سے نذر کی رسم پیدا ہوتی ہے جس کا اظہار جہاد اور قربانی میں کیا جاتا ہے۔ مالی قربانی بھی نذر کی قسمسے ہے۔ وہ حاجت روا ہے، یہ جان کر ہم اس سے دعا کرتے ہیں، اس طرح ہمارے وجود کی ہر جہت اس سے تعلق پیدا کرتی ہے۔

    وسیع تر مفہوم میں ان سب کو خدا کی عبادت کہا جاتا ہے، مگر جب الگ الگ دیکھیں تو ہر ایک کا الگ الک کیٹیگری ہے

You must be logged in to reply.
Login | Register