Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums General Discussions Regarding Surah Ahzab

  • Regarding Surah Ahzab

    Posted by Faiz Rasool on February 2, 2024 at 11:32 am

    I’m student of ghamdi sb and was listening to his lectures about pardah. Jahan ghamdi sb ne sayak o sabaq ka lehaz rakhte hwe ye kaha ke ye tamam ehkam temporary teh jis me unho ne kaha ke bahar jate waqt parde ka hukam ik khas waqt tk tah agar hum ye bat sai man lein to yahan ik sawal paida hota hai ke huzoor ki azwaj ko bhi ehkam dete sath ye nhi kaha gaya ke ap ne ye hamesha karne hain bulke dekha jai to unko bhi waqti tor par hi hona chahiye. Sawal asal ye hai ke ghamdi sb background ki base par keh rahe ke temporary hain aam khawateen ke liye magar azwaj ke liye mustaqil hain jub mouqa donon ko hukam dene ka ik hi hai.aur alfaz ke sath tafreeq bhi nhi ki gye aur rawayat aur asaar se maloom hota hai ke azwaj ne mustaqil in par amal kia aur baqiyon ne aarzi, to wo kia cheez hai jis se ye maloom hota hai ke azwaaj mustaqil tor par ye karein gi.

    Aur agar koi ishara hai bhi to uske bad jahan tamam mominat ko azwaj ke sath discuss kia gaya ke wo bhi parda karein bahar jate waqt to halaat behtar hote sath mominaat ne utar diya aur azwaj ne qaim rakha halake ayat ik hai aur azwaj ne usko mustaqil ke manna me liya aur mominaat ne aarzi ke mana me

    Ye ishkal kafi time se mere zehan me hai agar koi is ka jawab de de to behtar ho ga

    Jazak allah

    Dr. Irfan Shahzad replied 1 year, 3 months ago 2 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • Regarding Surah Ahzab

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar February 3, 2024 at 8:41 am

    حکم اپنی علت یا حقیقت پر مبنی ہوتا ہے۔ یہ علت جہاں اور جب پائی جائے گی حکم لاگو ہوگا، جب اور جہاں نہیں پائی جائے گی حکم لاگو نہیں ہوگا۔

    منافقین نے جو مہم چلا رکھی تو وہ ازواج کے خلاف بھی تھی اور عام مسلم خواتین کے خلاف بھی۔ اس لحاظ سے دونوں کے لیے حکم کی علت عارضی ہی تھی۔ اگر منافقین اور ایسے لوگ جو کسی بھی وقت ازواج کے خلاف کوئی پراپیگنڈا کر سکتے تھے، وہ بالیقین ختم ہو جاتے تو یہ پابندیاں بھی اٹھ جاتیں۔ ایسا ممکن نہیں تھا اس لیے ان کے احکامات ان کی زندگی تک جاری رہے۔

    رہی عام خواتین کے مسائل کہ ان کو ستانے اور چھیڑنے والے باہر موجود ہیں یا نہیں، تو یہ علت از خود عارضی ہے۔ کہیں ایسے لوگ ہوتے ہیں کسی جگہ نہیں ہوتے، جیسے کسی دفتر وغیرہ میں ایسا ہونا آسان نہیں۔ تو وہاں یہ حکم بھی نہیں لا گو ہوگا اور جہاں ایسے اوباش ہوں تو وہاں خواتین کو وہی ہدایت کی جائے گی جو سورہ میں بتائی گئی۔ اور عملا آپ دیکھیں تو با حیا خواتین ایسا ہی کرتی ہیں۔

    • Faiz Rasool

      Member February 3, 2024 at 9:39 am

      Yun kehna munasib ho ga ke unhon ne apne muqam ka khayal karte hwe unhe nhi azkhud inko mustaqil tor par apnaya ta ke islam ki dawat par koi harf na jub ke degar khawateen ne halaat behtar honr ke bad is ko chor diya?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar February 5, 2024 at 3:43 am

    چھوڑا تو کسی نے نہیں۔ خواتین کی یہ عادت بن چکی تھی اور اب تک ہے کہ وہ گھر سے نکلتی ہیں تو زیادہ اہتمام سے لباس پہن کر نکلتی ہیں۔

You must be logged in to reply.
Login | Register