Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Sources of Islam Quran 33:32 -Was This Directive Specific For The Wives Of The Prophet (sws) Only

  • Quran 33:32 -Was This Directive Specific For The Wives Of The Prophet (sws) Only

    Posted by MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER on April 7, 2024 at 3:54 pm

    @Irfan76 Jaha par surah ahzaab me kaha gaya hai k ( laa tahza’na bil qaul) kuch ulama ne is se narmi se bat na Karo

    Ghabrakar baat na Karo

    Dabi awaz me baat na Karo

    Awaz me mithas na paida Karo ,muraad liya hai

    Farahi ulama k nazdeek ye hukm azwaj e mutahharat k liye khaas hai siyaq o sabaq ki raushni me

    Digar ualama k nazdeek ye azwaj k hawale se tamam aurto k liye hi.

    Kyu ke dil me marz sabhi k hota hai isliye baat me narmi Lana haram hai muskurana aur shafqat o mohabbat se b baat karna na jaiz hai!

    Kyu k aurat ko mana hai k kisi ko attract karne k lahje me baat na kare Zahir hai jab wo hasi khushi baat karegi to attraction hoga hi!

    Agar farahi ulama k nazdeek ye hukm azwaj e mutahharat k liye khaas hai to digar khawateen ko jaiz hai flirting jaisi voice apnana ,

    Kyu k (tahza’na)ko kuch ne translate Kiya hai soft,low,polite, generous, flirty, affectionate voice se ,

    Sawal ye aata hai is lafaz se asalan kya muraad hai ? Agar ise flirty voice kaha jaaye to ye subhi k liye mana hai agar is se Murad affectionate ya polite voice liya jaye to to ye azwaj e mutaharat k liye b kyu mana hai ? Wo to munafiqeen k liye b maaein hai !

    Is se Murad kya tha?

    Neez aaj bohot jaga jab koi ladki haske ya muskurakar baat karti hai to use signal samjhte hai sexual approach ka ill minded log to ye to quran sabhi ki baat karra hai munafiqeen k alawa b har daur k liye?

    Friendly voice jo hoti hai aapki relatives k sath jab aap sath baith the hai ya koi b decent persons se friendly conversation hoti hai with brother hood usme b hasi mazaq ka khushmizaji ka b qasd hota hai ! Kya ise flirty voice ya flirting ke hukm me dakhil kiya jaega?

    Is ayat k nuzzol ke baad kya koi riwayat me milta hai kisi ne apne relatives se hasi Khushi baat ki hoo?

    Dr. Irfan Shahzad replied 4 months ago 2 Members · 12 Replies
  • 12 Replies
  • Quran 33:32 -Was This Directive Specific For The Wives Of The Prophet (sws) Only

    Dr. Irfan Shahzad updated 4 months ago 2 Members · 12 Replies
  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar April 8, 2024 at 1:13 am

    اس آیت کا حکم ازواج مطہرات کے لیے ہے یہ سبھی مانتے ہیں۔ سوال یہ ہے کہ کیا یہ دیگر خواتین کے لیے بھی ہے، اس کو صرف جصاص قرطبی اور پھر دور حاضر کے علما نے اختیار کیا ہے۔

    باقی سب اسے ازواج مطہرات کے ساتھ ہی خاص مانتے ہیں۔

    یہ ہدایت لبھانے کے انداز سے بچنے کی نہیں، وہ تو پہلے سے ایک برائی ہے۔ ازواج مطہرات کے بارے میں یہ تصور نہیں کیا جا سکتا ہے اس سے مراد ایسا لہجہ ہوگا جو مردوں کو لبھاتا اور ازواج کو اس سے معن کرنے کے لیے 5 ہجری کا انتظار کرنا پڑا جب یہ سورہ نازل ہوئی۔

    سورہ احزاب کا سیاق و سباق دیکھیے یہ منافقین کے بڑھتے اقدامات کو روکنے کے تھا۔ کہ جب ان لوگوں سے بات کرنے کا موقع آئے تو شریف لوگ جیسے نرمی سے بات کرتے ہیں، ویسے آپ نے ان لوگوں کے ساتھ نہیں کرنی۔ آگے لکھا ہے کہ معروف کے مطابق بات کرنی ہے۔ معروف کا مطلب ہے جیسا کہ دستور ہے ویسے بات کریں۔

    با وقار اور با حیال مرد اور عورتیں لب ولہجے کو مناسب رکھتے ہیں۔ معروف کے مطابق بات کرتے ہیں۔ ہنسی مذاق میں دستور کے مطابق کرتے ہیں۔

    یہ سماجی رویے ہیں جنھیں سماج سے سیکھا جاتا ہے کہ کیا مناسب ہے اور کیا نہیں۔

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member July 18, 2024 at 5:03 pm

      @Irfan76 shiek kafi tahqeeq k baad bus kuch nuqte hai jiski wazahat chahta hoon aap se! Wo ye hai ,is ayat me jab sirf ummahat hi ko mukhatib karna tha to kyu is hukm ko Quran ka hissa banaya gaya ? Aur agar ye sirf hamari maaon k liye khaas hai to Aaj bhi log hai jin k Dil me marz hai wo aurat ki narm awaz sunke bahek jaate hai aur zabardasti kar baith the hai ,safai me yahi kahte hai k ladki ki taraf se narm mizaji thi! Is ayat par amal na karne ka natija ye hai ! Aur agar amal karliya jaye to muqtalif taqrebaat aur taal male k mauqe par hone wali iqtelat jinme narmi aur mizah ka unsar hota hai wo na jaiz? Tabaeen,sahaba ,digar ahle ilm is ayat ko kaise samjte the? Kya wo iqtelat me narmi ya mizah se gurez karte the?

      Kya hamare riwayati ulama is hukm me munfarid hain ya phir ye rai hamesha se kisi na kisi ki Rahi hai?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 19, 2024 at 1:35 am

    یہ جتنی براءیاں آپ نے گنواءیں، یہ جاننے اور سمجھنے کے لیے اس آیت کی ضرورت نہیں ہے۔ کن آداب کا خیال رکھنا ہے یہ ہمیں معلوم ہوتا ہے۔

    ازواج مطہرات کے لیے مزید احکام بھی ہیں کہ وہ رسول کے بعد کسی سے نکاح نہیں کر سکتی تھیں، ۔ رسول اپنی بیویوں میں برابری کے پابند نہ تھے۔ ازواج مطہرات اسی حکم کی وجہ سے حج کے لیے بھی نہیں جاتی تھیں کہ انھیں گھروں میں بیٹھنے کا حکم ہے۔ کیا یہ سب احکام بھی عام خواتین کے لیے ہیں؟

    قرآن مجید صرف احکام کا مجموعہ نہیں، اس میں رسول اللہ ، آپ کے گھر والوں اور صحابہ کو پیش آنے والے بہت سے واقعات کی سرگزشت سناءی گءی ہے۔ اس کا مقصد یہ ہے کہ ہمارے سامنے رسول اللہ کے مشن کے دور کی تاریخ سامنے رہے۔ انھوں نے کن کن مشکلات کا سامنا کیا، جنگوں میں کیا کیا مساءل پیش ٓٓآءے، منافقین سے کیا کیا معاملات ہوءے۔ مشرکین کو قتل کرنے کا حکم آیا جس پر سب کا اتفاق ہے کہ اس حکم پر کہیں اور عمل نہیں کیا جاءے گا۔ وغیرہ۔

    اس میں ہم جانتے ہیں کہ خدا نے کیسے مداخلت کی اور ان تمام مشکلات کے باوجود نبی کو کامیاب کرانے کا وہ وعدہ پورا کیا جو پہلے دن سے کر دیا تھا۔

    اس قسم کے منفی رویے اپنانے والوں کا کیا انجام ہوتا ہے اور صبر و استقامت کو کیا اجر ملتا ہے۔

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member July 19, 2024 at 2:17 am

      @Irfan76 allahumma barik shiek ! Jazakallah aap ki wazahat k liye.

      Aapne sabeq me ye bhi farmaya tha k sirf jassas aur qurtabi rahimahummulah hi ne isko tamama khawateen se joda ! Baqi Aaj ke aimma ne unki naqal ki ! Halake mazhar ,ibn kasir,Abul ala maududi,digar sabne b ise tamam khawateen se joda hai ,jo buraiyan Maine batain hai unke mushahide ki daleel dekar ! Mai adab se arz karunga Jo hamare pahle daur k sahaba,tabaeen aur taba tabeen the ,is ayat ko aam samjhte the? Is ke nuzzul k baad daure nabwi ya uske baad k daur me sub khawateen na mehram rishtedaro se narmi aur hasi se gurez karti thin? Kya aisi tafseer bhi milti hai jaha pe ye sirf ummahat k liye khaas hai?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 19, 2024 at 2:55 am

    ابن کثیر نے ایسی کوءی بات نہیں کی۔ مظہری اور مودودی بعد کے دور کے لوگ ہیں۔ سب سے پہلے جصاص اور قرطبی ہی نے انھیں عام کہا۔

    صحابہ میں اس بارے میں کوءی ابہام نہ تھا کہ یہ آیات ازواج مطہرات کے لیے خاص تھیں۔

    اس پر غامدی صاحب کی پردے پر سیریز دیکھیے۔ نیز ڈاکٹر عمار خان ناصر کا مضمون قرآن مجید میں اختلاط مرد وزن کے احکام دیکھیے۔

    https://javedahmedghamidi.org/#!/ishraq/64e5cbcb4e44c35c3403c789?articleId=64e5cdd14e44c35c3403c7e5&year=2023&decade=2020

    نیز میرا مضمون دیکھیے

    https://www.javedahmedghamidi.info/#!/ishraq/5f214347411e2b1c00bc04f5?articleId=5f214678411e2b1c00bc056a&decade=2020&year=2023

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 20, 2024 at 1:17 am

    You mean about joking or being frank with opposite gender ? Any inappropriate behaviour is discovered. When a thing becomes inappropriate is what the person in the situation has to decide. Not every talk or joking is inappropriate.

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member July 20, 2024 at 11:04 am

      Ji shiek lekin jis hadees ki taraf inka ishara hai wo hadees waqai me maujood hai? K Nabi alaihisalam ne farmaya hoon

      Wo shaqs jannat ki khushbo nahi suunge ga Jo mazaq karta ho gair mahramo se ! Aur roze Qayamat use 500 sal tak jahanam ki saza hogi khwa wo bina shehwat k hi kyu na kare? Sanad k lihas se kya ye hadees sahi hai?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 20, 2024 at 11:16 pm

    میرے علم میں ایسی کوئی حدیث نہیں آئی۔

    اس قسم کی چیزوں کو سمجھنے کا طریقہ یہ ہے کہ دیکھا جایے کہ بیان کردہ بات میں کیا کوئی اخلاقی خرابی ہے؟ اور ہے تو کس نوعیت کی ہے ؟ کیا براہ راست حرام چیز ہے یا سد ذریعہ کی چیز ہے۔ ح

    سد ذریعہ کی چیز ہے تو اگر حدود سے تجاوز نہیں ہوا تو گناہ کا موجب نہیں بنتی۔

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member July 21, 2024 at 1:48 am

      @Irfan76 sheik yahi wo hadees ka matan hai jo pesh kiya gaya hai

      Iski wazahat farmaiye

      106 ـ باب حكم سماع صوت الاجنبية وكراهة محادثة النساء

      لغير حاجة وتحريم مفاكهة الاجانب وممازحتهن (*)

      وفي ( عقاب الاعمال ) : بسند تقدم في عيادة المريض عن رسول الله ( صلى الله عليه وآله ) قال : ومن صافح امرأة حراما جاء يوم القيامة مغلولا ثم يؤمر به إلى النار ، ومن فاكه امرأة لا يملكها ( حبسه الله ) بكل كلمة كلمها في الدنيا ألف عام .

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member July 21, 2024 at 2:11 am
  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 21, 2024 at 10:21 pm

    اس میں وہی اصول پیش نظر رہے کہ معاملہ اگر برائی کا ہے نیت کی خرابی کا ہے تو یہ بیڈ ٹچ میں آتا ہے اور حرام ہے۔ اس سے مختلف صورت حال ہو تو جائز ہو جاتا ہے جیسے ڈاکٹر مریضہ کا معائنہ کرے تو جائز ہے۔

    ڈاکٹر مظہر یسین صدیقی کی کتاب میں ایسے بہت سے واقعات درج ہیں جہاں خواتین رسول اللہ کی خدمت کرتیں ان کا صرف جھاڑ دیتیں چمپی کرتیں۔ آپ نے اپنی سالی حضرت اسما کو اونٹ پر لفٹ دینے کی آفر کی وغیرہ۔

    اصول کو سامنے رکھیں تو ان اطلاقات کی سمجھ آ جائے گی

The discussion "Quran 33:32 -Was This Directive Specific For The Wives Of The Prophet (sws) Only" is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now