Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums General Discussions اسلام میں آزادئ رائے

  • اسلام میں آزادئ رائے

    Posted by Ahmed Ehsan on June 30, 2024 at 7:13 pm

    1- کیا اسلام آزادئ رائے کی اجازت دیتا ہے؟

    اگر ہاں تو نبی علیہ السلام نے مدعیان نبوت کے خلاف کاروائی کیوں کی؟

    کیا صحابہ کرام نے بھی نبی علیہ السلام کے بعد اس طرح کی کاروائیاں کیں؟

    اگر ایسا ہے تو علماء کرام قادیانیوں کے ساتھ جو برتاؤ روا رکھتے ہیں ، وہ تو عین اسلامی ہوا۔۔۔۔؟

    Ahmed Ehsan replied 1 day, 16 hours ago 2 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • اسلام میں آزادئ رائے

    Ahmed Ehsan updated 1 day, 16 hours ago 2 Members · 4 Replies
  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar June 30, 2024 at 11:48 pm

    اسلام اس کی اجازت دیتا ہے جو چاہے اسے قبول کرے اور چو چاہے رد کر دے

    وَقُلِ الْحَقُّ مِن رَّبِّكُمْ ۖ فَمَن شَاءَ فَلْيُؤْمِن وَمَن شَاءَ فَلْيَكْفُرْ ۚ إِنَّا أَعْتَدْنَا لِلظَّالِمِينَ نَارًا أَحَاطَ بِهِمْ سُرَادِقُهَا

    تاہم، جو لوگ بغیر کسی عذر کے محض سرکشی اور ضد کی وجہ سے دعوت حق کا انکار پیغمبر کے موجودگی میں کرتے ہیں ان کی سزا کا فیصلہ اسی دنیا میں کر دیا جاتا ہے۔

    یعنی جو سزا دیگر لوگوں کو آخرت میں عدالت لگا کر ملنے ہے، وہ رسول کے اتمام حجت کے بعد رسول کے منکرین اور معاندین کو اسی دنیا میں دی جاتی ہے۔

    حضرت نوح کی قوم پر عذاب آنے سے یہ سلسلہ شروع ہوا اور محمد رسول اللہ تک جاری رہا۔ محمد رسول اللہ کے منکرین کو سزا تلوار کے ذریعے سے دی گءی۔

    تو مسءلہ صرف نبوت کا مدعی ہونے کا نہیں، بلکہ محمد رسول اللہ کی موجودگی سچاءی واضح ہو جانے کے بعد انھوں نے جرم کیا جس کی سزا انھیں دی گءی۔

    رسول کے بعد یہ اختیار کسی کو نہیں کہ وہ خود سزا کا فیصلہ کرے۔ یہ فیصلہ خدا کی طرف سے ٓآتا ہے ۔

    تفصیل کے لیے دیکھیے سورہ توبہ۔

  • Ahmed Ehsan

    Member July 1, 2024 at 12:02 am

    بہت شکریہ آپ کے جواب کا

    سوال کا دوسرا حصہ ، کیا صحابہ کرام نے ایسی کاروائیاں کیں؟ اس کا بھی جواب مرحمت فرما دیں۔

    سیدنا ابوبکر صدیق رض کا منکرین زکوۃ کے خلاف قتال کرنے کو آپ کس نظر سے دیکھتے ہیں؟

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 1, 2024 at 12:39 am

    یہ وہی لوگ تھے جن پر رسول اللہ آتما حجت کر چکے تھے۔

    یہ رسول کے وقت انکار کرتے تب بھی سزا پاتے، رسول کے بعد کفر اختیار کیا تو حضور ابو بکر نے وہی سزا ا پر نافذ کر دی جو سوری توبہ میں ان کے لیے بیان ہوئی تھی۔

  • Ahmed Ehsan

    Member July 1, 2024 at 1:46 am

    لیکن رسول اللہ کے بعد تو یہ اختیار ہے ہی نہیں کسی کے پاس اور نا ہی کوئی رسول کے بعد دل کا حال جان سکتا ہے۔۔۔۔

    تو منکرین زکوۃ کا معاملہ آجکل کے منکرین ختم نبوت کے جیسا ہوا، جن کے بارے میں غامدی صاحب کی رائے یہ ہے کہ انہیں کافر نہیں کہا جائے گا، جبکہ جناب ابوبکر صدیق نے منکرین زکوۃ کو ناصرف کافر کہا بلکہ قتال بھی کیا۔۔۔۔

You must be logged in to reply.
Login | Register