Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Sources of Islam How Can We Track Rafayadain Back To Time When A Group Is Practicing It

Tagged: , , ,

  • How Can We Track Rafayadain Back To Time When A Group Is Practicing It

    Posted by Abdul on April 1, 2023 at 12:04 am

    How can we come to know that doing Rafa yadain once is a common sunnah, the same can be said by people who are doing rafa yadain during Namaz, because both things are practiced, how can we track back to time.

    Dr. Irfan Shahzad replied 1 year, 7 months ago 3 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • How Can We Track Rafayadain Back To Time When A Group Is Practicing It

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar April 1, 2023 at 2:04 am

    Your question is not clear to me.

    The perpetual sunnah of namaz is transmitted to us without any confusion. Additional practices like Rafa Yadain were done in a variety of manners and occasionally. We adopt them as such. There is no point to emphasize to adopt or leave the additional or optional practices of prayers.

  • Abdul

    Member April 1, 2023 at 2:06 am

    Aj humare pass 2 sects ha ek wo ju rafa yadain karte ha or dusre wo ju nhi karte ab hume kese pata chale ke practiced sunnah konse ha Q ke abhi tu humare ankhon ke samne dono practiced ho rahe ha

  • Ahsan

    Moderator April 1, 2023 at 5:13 am
    • Abdul

      Member April 1, 2023 at 5:33 am

      Can you give me the page number of Meezan book (urdu) where all sunnah are mentioned.

    • Ahsan

      Moderator April 1, 2023 at 11:11 am

      I dont knw page number. But umer sb has listed them here
      Discussion 49769 • Reply 49794

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar April 1, 2023 at 5:16 am

    سوال کا جواب اوپر آ گیا ہے۔ سنت جس کو کہتے ہیں وہ اجماع اور تواتر سے ملتی ہے۔ تواتر اور اجماع سے نماز میں صرف تکبیر تحریمہ کے وقت رفع یدین کی سنت ملی ہے۔ اس پر اجماع بھی ہے اور تواتر بھی۔ نماز کے اندر رفع یدین پر اجماع ہے نہ تواتر۔ یہ اخبار احاد میں بیان ہوا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اس عمل کو رسول اللہ نے متواتر نہیں کیا۔ اس لیے امت میں نماز کی طرح متواتر طریقے سے رائج نہیں ہوا۔ اس عمل کو نماز کے متواتر اور اجماعی اعمال کے برابر اہم سمجھنا ہی درست نہیں۔ یہی وجہ ہے کہ جو لوگ اسے اپنائے ہوئے ہیں وہ بھی اس کو نماز کا لازمی حصہ نہیں سمجھتے۔

    اس لیے جو کرنا چاہے وہ کر سکتا ہے اور جو نہ کرنا چاہے وہ نہ کرتے۔ رسول اللہ ﷺ سے یہ ہمیں اسی طرح ملا ہے۔

    یہ مسئلہ تب بگڑتا ہے کہ جب بلا ضرورت اس پر زور دیا جاتا ہے کہ کرنا ہے یا نہیں کرنا ہے۔ اس طرح اس پر زور دینا غلط رویہ ہے

  • Abdul

    Member April 1, 2023 at 5:32 am

    مطلب کی جو جیز تواتر اور اجماع کے ساتھ ملی ہے صرف وہی سنت ہوگی جیسے تواتر اور اجماع سے نماز میں صرف تکبیر تحریمہ کے وقت رفع یدین کی سنت ملی ہے اگر اس کے سوا کوئی چیز جو حدیث سے ثابت ہے لیکن وہ تواتر اور اجماع کے ساتھ نہیں ملی تو وہ سنت نہیں ہوگی

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar April 2, 2023 at 1:40 am

    جی ہاں۔ ہمارے ڈسکورس میں سنت کی جو تعریف متعین کی گئی ہے اس کے لحاظ سے سنت کے لیے اجماع اور تواتر شرط ہے۔ دیگر اعمال جو رسول اللہ سے ثابت ہے وہ اسوہ حسنہ ہیں یا اضافی نوعیت کے ہیں۔

You must be logged in to reply.
Login | Register