Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Islamic Sharia Asr Sy Maghrib Ka Roza

  • Asr Sy Maghrib Ka Roza

    Munnoo Khan updated 2 years, 10 months ago 3 Members · 4 Replies
  • Munnoo Khan

    Member April 14, 2021 at 8:31 am

    No, there is no such thing in Islam.

  • Shehryar Saeed

    Member April 14, 2021 at 3:32 pm

    Koi mind ko satisfied krne wla reference mil skta ha?

    • Faisal Haroon

      Moderator April 14, 2021 at 3:36 pm

      Bhai reference un cheezon ka hota hai jin ka koi wujood ho. Jis cheez ka deen mein koi wujood hi nahi us ka reference aap ko kahan se diya jaye?

  • Munnoo Khan

    Member April 14, 2021 at 3:41 pm

    اگر آپ دینی کام کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو کچھ کرنے سے پہلے اس کے پاس ثبوت ہوناضروری ہے ، بصورت دیگر اسے مسترد کردیا جائے گا- خواہ آپ کی نیت ثواب ہو یا نہ ہو

    رسول الله صلی اللہ علیہ وسلم جب خطبہ دیتے تو آپ کی آنکھیں سرخ ہو جا تیں ، آواز بلند ہو جا تی اور جلال کی کیفیت طاری ہو جا تی تھی حتیٰ کہ ایسا لگتا جیسے آپ کسی لشکر سے ڈرا رہے ہیں فر ما رہے ہیں کہ وہ ( لشکر ) صبح یا شام ( تک ) تمھیں آلے گا اور فر ما تے میں اور قیامت اس طرح بھیجے گئے ہیں اور آپ اپنی انگشت شہادت اور درمیانی انگلی کو ملا کر دکھا تے اور فر ما تے ۔ ( حمدو صلاۃ ) کے بعد بلا شبہ بہترین حدیث ( کلام ) الله کی کتاب ہے اور زندگی کا بہترین طریقہ محمد صلی الله علیہ وسلم کا طریقہ زندگی ہے اور ( دین میں ) بد ترین کام وہ ہیں جو خود نکا لے گئے ہوں اور ہر نیا نکا لا ہوا کا م گمراہی ہے

    (Sahih Muslim – 2005 – Islam360)

    حضرت جابر بن عبداالله رضی الله عنہما فرماتے ہیں کہ رسول الله صلی الله علیہ وسلم اپنا خطبہ یوں

    شروع فرماتے کہ پہلے الله تعالیٰ کی حمدوثنا بیان فرماتے جو اللہ تعالیٰ کی شان گرامی کے لائق ہے، پھر فرماتے: ’’جسے الله تعالیٰ راہ راست پر لے آئے، اسے کوئی گمراہ کرنے والا نہیں اور جسے الله تعالیٰ گمراہ کردے، اسے کوئی راہ راست پر لانے والا نہیں۔ بلاشبہ سب سے زیادہ سچی بات اللہ تعالیٰ کی کتاب ہے اور بہترین طریقہ محمد (صلی اللہ علیہ وسلم) کا طریقہ ہے۔ اور بدترین کام وہ ہیں جنھیں (شریعت میں) اپنی طرف سے جاری کیا گیا۔ ہر ایسا کام بدعت ہے اور ہر بدعت گمراہی ہے اور ہر گمراہی آگ میں لے جائے گی۔

    (Sunnan e Nisai – 1579 – Islam360)

    لہذا اگر کوئی آکر کہتا ہے : “میں فجر کے لئے 7 رکعت نماز پڑھوں گا ، مجھے ایک ثبوت پیش کریں جس میں کہا گیا ہے کہ میں نہیں کر سکتا ہوں۔” یا کوئی شخص آئے اور کہے کہ میں 7 کی بجائے طواف میں خانہ کعبہ کے گرد 9 چکر لگاؤں گا۔ یا “مجھے کوئی ثبوت دکھائیں کہ میں 40 دن کا چہلم نہیں کرسکتا؟”

    یقینا. اس سے دین لوگوں کی خواہشات پر منتج گا اور ہر آدمی اپنی مرضی سے وہی کرے گا جو وہ چاہے گا ۔ جبکہ الله کی طرف جانے والا ہر راستہ اس وقت تک بند ہے جب تک کہ وہ رسول الله ﷺ اور ان کے ساتھیوں (رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا) کا راستہ نہ تھا۔

    کچھ لوگ کہتے ہیں: “مجھے ایک ثبوت پیش کریں کہ میں میلاد نہیں منا سکتا” وغیرہ۔ حقیقت میں یہ احمقانہ بات ہے کیونکہ یہ مذہب میں اپنی اصل سے دوری میں ایک مکمل تبدیلی کا باعث بنے گا۔

    (

You must be logged in to reply.
Login | Register