Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Islamic Sharia Are Piercings Allowed In Islam?

  • Are Piercings Allowed In Islam?

    Ibrahim Ali updated 6 months, 3 weeks ago 4 Members · 7 Replies
  • Umer

    Moderator July 11, 2021 at 7:01 am

    Neither tattoos nor nose piercing are Haram based on their nature solely. They only become Haram if they fall within the five categories mentioned in Quran (7:33):

    Discussion 1749

    A woman has a natural inclination towards embellishment. She is allowed by the Shariah to embellish herself. Even the embellishments worn on face, hands and feet are allowed to be revealed.

    https://youtu.be/QRLfso-yKSM

  • Maryam Jawaid

    Member July 14, 2021 at 1:36 pm

    can you please explain this verse then? what is the context of this verse?

    Surat No 4 : Ayat No 119

    وَّ لَاُضِلَّنَّہُمۡ وَ لَاُمَنِّیَنَّہُمۡ وَ لَاٰمُرَنَّہُمۡ فَلَیُبَتِّکُنَّ اٰذَانَ الۡاَنۡعَامِ وَ لَاٰمُرَنَّہُمۡ فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلۡقَ اللّٰہِ ؕ وَ مَنۡ یَّتَّخِذِ الشَّیۡطٰنَ وَلِیًّا مِّنۡ دُوۡنِ اللّٰہِ فَقَدۡ خَسِرَ خُسۡرَانًا مُّبِیۡنًا ﴿۱۱۹﴾ؕ

    ان کو گمراہ کرکے چھوڑون گا ، ان کو آرزوؤں کے جال میں پھنساؤں گا ، ان کو سجھاؤں گا تو وہ چوپایوں کے کان کاٹیں گے اور ان کو سجھاؤں گا تو وہ خدا کی بنائی ہوئی ساخت کو بگاڑیں گے اور جو اللہ کے سوا شیطان کو اپنا کارساز بنائے تو وہ کھلی ہوئی نامرادی میں پڑا ۔

    http://www.theislam360.com

  • Ahsan

    Moderator July 14, 2021 at 1:53 pm

    Kindly refer to following video from 31:00
    https://youtu.be/bthVUbEvcUk?t=1901

  • Umer

    Moderator July 15, 2021 at 5:29 pm

    Explanation by Molana Amin Ahsan Islahi:

    تغیر خلق اللہ‘ کا مفہوم: فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلْقَ اللّٰہِ (پس وہ اللہ کی بنائی ہوئی ساخت کو بدلیں گے) اللہ کی بنائی ہوئی ساخت کو بدلنے سے اصلاً مراد اس فطرت اللہ کو بدلنا ہے جس پر اللہ تعالیٰ نے تمام خلائق کو پیدا کیا ہے۔ مثلاً توحید دین فطرت ہے لیکن شیطان اور اس کے ایجنٹوں نے اس کو شرک سے مسخ کیا۔ سورۂ روم میں شرک کی تردید کرتے ہوئے ارشاد ہوا ہے۔

    فَاَقِمْ وَجْھَکَ لِلدِّیْنِ حَنِیْفًا ط فِطْرَتَ اللّٰہِ الَّتِیْ فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْھَا ط لَا تَبْدِیْلَ لِخَلْقِ اللّٰہِ ط ذٰلِکَ الدِّیْنُ الْقیِّمُ ق لا وَلٰکِنَّ اَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُوْنَ ہ ق لا مُنِیْبِیْنَ اِلَیْہِ وَاتَّقُوْہُ وَاَقِیْمُوا الصَّلٰوۃَ وَلَاتَکُوْنُوْا مِنَ الْمُشْرِکِیْنَ (۳۰۔۳۱ روم) ’’پس تم یکسو ہو کر اپنا رخ دین حنیفی کی طرف کرو۔ یہی اللہ کی بنائی ہوئی فطرت ہے جس پر اس نے لوگوں کو پیدا کیا۔ اللہ کی بنائی ہوئی ساخت کو بدلنا جائز نہیں۔ یہی سیدھا فطری دین ہے۔ لیکن اکثر لوگ نہیں جانتے۔ اسی کی طرف توجہ کرتے ہوئے اور اسی سے ڈرو اور نماز قائم کرو اور مشرکین میں سے نہ بنو۔‘‘

    اس آیت میں توحید کو ’’دین فطرت‘‘ اور ’’دین قیم‘‘ سے تعبیر فرمایا ہے اور اس کی دلیل یہ دی ہے کہ اسی پر اس نے لوگوں کو پیدا کیا ہے۔ پھر فرمایا کہ اللہ کی بنائی ہوئی فطرت اور ساخت کو بدلنا جائز نہیں ہمارے نزدیک زیر بحث ٹکڑے میں بھی یہی مراد ہے۔ ضمناً اس کے تحت وہ ساری چیزیں آ جائیں گی جو فطرت اللہ کی تبدیلی کے حکم میں ہیں۔ مثلاً عورتوں کا مرد بننا یا مردوں کا عورت بننا یا عورتوں اور مردوں کو ناقابل اولاد بنانا اور اور اس قبیل کی دوسری خرافات۔ لفظ ’امر‘ کے مختلف مفہوم: ’وَلَاٰمُرَنَّھُمْ‘ میں شیطان کے جس امر کا ذکر ہے اس کے متعلق یہ بات یاد رکھنی چاہیے کہ عربی میں امر کا لفظ حکم دینے، مشورہ دینے اور سجھانے، سب معنوں میں آتا ہے۔ شیطان ان تمام طریقوں سے توحید کی راہ مارتا ہے۔ وہ اپنے القائے شیطانی سے دلوں میں وسوسہ بھی ڈالتا ہے اور جنوں اور انسانوں میں سے جو لوگ اس کے ایجنٹ بن جاتے ہیں ان کے واسطے سے مشورے بھی دیتا ہے اور اگر اس کے ایجنٹ زور آور اور با اقتدار ہوتے ہیں تو ان کے ہاتھوں قانون بھی بنواتا ہے اور اس قانون کو نافذ بھی کرواتا ہے۔

  • Ibrahim Ali

    Member August 5, 2023 at 5:24 pm

    Brother mard ma aurat banna or aurat Ka mard banna ke bad se Jo line hai wo smjh nhi ayiii, plz explain krdien,,, meri Urdu thori kamzor h,

    • Umer

      Moderator August 5, 2023 at 5:28 pm

      Engaging in procedures like vasectomy and tubectomy which result in permanent inability to reproduce.

  • Ibrahim Ali

    Member August 5, 2023 at 5:34 pm

    Oh I see, jazakallah brother ,,,

You must be logged in to reply.
Login | Register