Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Islam And State Sahaba's Understanding Of Amruhum Shura Baynahum

Tagged: ,

  • Sahaba's Understanding Of Amruhum Shura Baynahum

    Posted by Saiyed juned Alimiya on August 26, 2021 at 12:57 pm

    PPart 1& 2 suna gamdi sir se, kya humm yu samje ke ali radi aur muaviya radi dono democracy ko mante the lekin jab usman radi ko sahid kar diya to muaviya samje ke democracy katam hui? Aur jab muaviya radi ne ali ka inkar kiya to ali radi samje ke muaviya so not belive in democracy, end me jab hasan radi ne sender kar diya, uske baad yazid ko khalifa is liye banaya ke, ye log democracy ke layak nahi he? Me is liye ye kehta hu ke sahaba surah sura ke hukam bohot ache se jante the??? Jo aaj hum samaj rahe he surah sura ko???

    Dr. Irfan Shahzad replied 3 years, 1 month ago 2 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • Sahaba's Understanding Of Amruhum Shura Baynahum

    Dr. Irfan Shahzad updated 3 years, 1 month ago 2 Members · 7 Replies
  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar August 27, 2021 at 12:52 am

    اپ تحکیم کے واقعات دیکھیے جو جنگ صفین کے بعد ہوئی اس میں بھی پہلی بات یہی کہہ گئی تھی کہ مسلمان جسے چاہیں اپنا خلیفہ منتخب کر لیں مگر عملا ہو نہ سکا۔ یعنی اس اصول کا ادراک سب کو تھا ۔

    حضرت عثمان کے وقت جو ہمہ گیر ریفرنڈم کیا گیا اس سے بھی یہی معلوم ہوتا ہے کہ صحابہ کو اس کا فہم بہت واضح تھا ۔

    آگے جو اختلاف ہوا اور اس اصول پر عمل نہ کیا جا سکا اس کو غامدی صاحب نے بہت وضاحت سے پیش کر دیا ہے۔ کسی ایک شخصیت پر اتفاق کی کوئی صورت نہیں رہی تھی۔ اس کا یہی حل رہا جاتا تھا کہ ہر علاقے پر جسے حمایت حاصل ہے وہ خلیفہ بن جاہے یا پھر ساری مملکت پر طاقت سے قبضہ برقرار رکھا جائے اور طاقت۔ جی ایسی جسے اکثریت کی حمایت حاصل ہو ورنہ طاقت سے بھی قبضہ کرنا ممکن نہیں ہوتا۔ یہ دوسری صورت تھی جو اختیار کی گئی۔ پہلی صورت مثالی ہو سکتی تھی

  • Saiyed juned Alimiya

    Member August 27, 2021 at 1:37 am

    JJazakomollah according to molana ishak ke muaviya radi ne 20 years hukumat ki uske baad unhe chance tha ke woh surah sura ke hukam par act kar lete lekin yazid ki choice kar ke unhone ummat ko morusi hukumat ki taraf daal diye jiska rusult ye huwa ki aaj tak ye ideology chal rahi he?? Men’s ke abu bakar radi lekar ali radi tak jo democracy chali aa rahi thi wo muaviya radi ne khatam kardi

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar August 28, 2021 at 7:16 am

    حضرت معاویہ نے ختم نہیں کی، حالات نے ختم کی۔ زمینی حقائق جب تک موافق نہ ہوں درست اصولوں پر عمل نہیں کیا جا سکتا۔ غلامی کے مسئلے ہی کو لے لیجیے۔ مثالی کام یہ تھا کہ انھں فورا آزاد کر دیا جاتا ۔مگر یہ خلاف مصلحت تھا اس لیے انھیں بتدریج آزاد کرنے کا سلسلہ قائم کیا گیا۔ اور اس دوران میں ان کی خرید و فروخت اور دوسرے کام جو ان سے لیے جاتے تھے وہ جاری رہے۔

    رسول اللہ ﷺ نے جو تبدیلی پیدا کی تھی وہ غیر معمولی تھی، اور یہ تبدیلی اللہ کے خاص انتظآمات کے تحت ہوئی تھی۔ ورنہ سماج میں ابھی اتنا ارتقا نہیں ہوا تھا کہ وہ خالص شورائیت پر چلنے کے قابل ہو۔ حضرت معاویہ اگر اس وقت شورائیت کی بات کرتے تو کسی ایک آدمی پر اتفاق ممکن نہیں تھا۔ اس لیے انھیں وہ کرنا پڑا جو اس وقت دنیا میں چل رہا تھا ۔مسلمانوں کی اجمتماعیت کے لیے یہ ضروری تھا۔ رسول اللہ ﷺ کی تربیت کے بعد بھی سقیفہ بنی ساعدہ مین صحابہ میں اختلاف ہو گیا تھا۔ اب بھی اختلاف ہی ہونا تھا۔ اور اس کا کوئی حل پھر اس کے سوا نہ رہتا جو لوگ لڑ پڑتے۔

    پھر یہ دیکھیے کہ باپ کے بعد بیٹا کو خلیفہ بنانے کی مثال حضرت معاویہ نے نہیں، حضرت حسن سے قائم ہوتی ہے جنھیں لوگوں نے حضرت علی کے بعد خلیفہ چن لیا تھا۔ کیونکہ ان کے پاس بھی اس کے سوا کوئی راستہ نہ تھا۔ اس سے صاف معلوم ہوتا ہے کہ اب یہی راستہ عملا رہ گیا تھا۔

    بنو امیہ کے خلاف بنو ہاشم جو لڑتے رہے تو اس سے بھی ان کا مقصود بنو ہاشم کی موروثی حکومت قائم کرنا ہی تھا۔ یعنی ہر ایک کے پاس ایک ہی حل تھا۔

    سماج کے ارتقا میں صدیان لگتی ہیں۔ رسول اللہ ﷺ نے جو سماج تشکیل دیا تھا وہ عام حالات پر مبنی نہیں تھا۔ اس لیے صحابہ کے کمزور پڑتے ہی وہ نظام چل نہ سکا۔ اور نہ ہی چل سکتا تھا۔

  • Saiyed juned Alimiya

    Member August 28, 2021 at 7:45 am

    Jazakomullah, ye baat sahi lagti he, ummat sahaba ki ye kamzori ko accept karne ko ready nahi he bus Allah hidayat de

  • Saiyed juned Alimiya

    Member August 28, 2021 at 7:49 am

    AAur jo sahihen me jo rivayate he wo aesi he kon haq par tha aur na tha aesa hi indicate karti he, muje aesa lagta he ke jung hone ke baad ye fabricat ki gayi he??

  • Saiyed juned Alimiya

    Member August 28, 2021 at 11:10 am

    Is cheptar par ek sentence yu kehna ki ” Umar radi se lekar hussain radi tak jo bhi saheed huwa he unka mukaddama Allah ki bargah me 100℅ chalega result kya hoga woh Allah par chod dena chahiye”??? Koi gustaki to na hogi na??

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar August 30, 2021 at 9:37 pm

    ہر ایک کا معاملہ اللہ ہی کے سپرد ہے۔

You must be logged in to reply.
Login | Register