Forums › Forums › Sources of Islam › How Can We Track Rafayadain Back To Time When A Group Is Practicing It
-
How Can We Track Rafayadain Back To Time When A Group Is Practicing It
Posted by Abdul on April 1, 2023 at 12:04 amHow can we come to know that doing Rafa yadain once is a common sunnah, the same can be said by people who are doing rafa yadain during Namaz, because both things are practiced, how can we track back to time.
Dr. Irfan Shahzad replied 1 year, 7 months ago 3 Members · 8 Replies -
8 Replies
-
How Can We Track Rafayadain Back To Time When A Group Is Practicing It
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar April 1, 2023 at 2:04 amYour question is not clear to me.
The perpetual sunnah of namaz is transmitted to us without any confusion. Additional practices like Rafa Yadain were done in a variety of manners and occasionally. We adopt them as such. There is no point to emphasize to adopt or leave the additional or optional practices of prayers.
-
Abdul
Member April 1, 2023 at 2:06 amAj humare pass 2 sects ha ek wo ju rafa yadain karte ha or dusre wo ju nhi karte ab hume kese pata chale ke practiced sunnah konse ha Q ke abhi tu humare ankhon ke samne dono practiced ho rahe ha
-
Ahsan
Moderator April 1, 2023 at 5:13 am-
Abdul
Member April 1, 2023 at 5:33 amCan you give me the page number of Meezan book (urdu) where all sunnah are mentioned.
-
Ahsan
Moderator April 1, 2023 at 11:11 amI dont knw page number. But umer sb has listed them here
Discussion 49769 • Reply 49794
-
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar April 1, 2023 at 5:16 amسوال کا جواب اوپر آ گیا ہے۔ سنت جس کو کہتے ہیں وہ اجماع اور تواتر سے ملتی ہے۔ تواتر اور اجماع سے نماز میں صرف تکبیر تحریمہ کے وقت رفع یدین کی سنت ملی ہے۔ اس پر اجماع بھی ہے اور تواتر بھی۔ نماز کے اندر رفع یدین پر اجماع ہے نہ تواتر۔ یہ اخبار احاد میں بیان ہوا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اس عمل کو رسول اللہ نے متواتر نہیں کیا۔ اس لیے امت میں نماز کی طرح متواتر طریقے سے رائج نہیں ہوا۔ اس عمل کو نماز کے متواتر اور اجماعی اعمال کے برابر اہم سمجھنا ہی درست نہیں۔ یہی وجہ ہے کہ جو لوگ اسے اپنائے ہوئے ہیں وہ بھی اس کو نماز کا لازمی حصہ نہیں سمجھتے۔
اس لیے جو کرنا چاہے وہ کر سکتا ہے اور جو نہ کرنا چاہے وہ نہ کرتے۔ رسول اللہ ﷺ سے یہ ہمیں اسی طرح ملا ہے۔
یہ مسئلہ تب بگڑتا ہے کہ جب بلا ضرورت اس پر زور دیا جاتا ہے کہ کرنا ہے یا نہیں کرنا ہے۔ اس طرح اس پر زور دینا غلط رویہ ہے
-
Abdul
Member April 1, 2023 at 5:32 amمطلب کی جو جیز تواتر اور اجماع کے ساتھ ملی ہے صرف وہی سنت ہوگی جیسے تواتر اور اجماع سے نماز میں صرف تکبیر تحریمہ کے وقت رفع یدین کی سنت ملی ہے اگر اس کے سوا کوئی چیز جو حدیث سے ثابت ہے لیکن وہ تواتر اور اجماع کے ساتھ نہیں ملی تو وہ سنت نہیں ہوگی
-
Dr. Irfan Shahzad
Scholar April 2, 2023 at 1:40 amجی ہاں۔ ہمارے ڈسکورس میں سنت کی جو تعریف متعین کی گئی ہے اس کے لحاظ سے سنت کے لیے اجماع اور تواتر شرط ہے۔ دیگر اعمال جو رسول اللہ سے ثابت ہے وہ اسوہ حسنہ ہیں یا اضافی نوعیت کے ہیں۔
Sponsor Ask Ghamidi