Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Islam and Family Joint Family Permissibility In Islam?

  • Joint Family Permissibility In Islam?

    Posted by MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER on July 18, 2023 at 12:49 pm

    Bohot se ulama kahte hai k joint family system haram hai

    Jab k baaz iske k jawaz k qail hai k agar koi behudgi ki taraf nhi jaraha hai masla to joint family me koi harj nahi balke rishaadari hai baat cheet karne me koi b mumaniyat nahi hai

    Aur ispar farahi ulama b ittefaq karte hai k ye mamnuu nahi hai

    Kya koi ek aisi hadees ya khabr hi jisme is baat ka hawala milta hoon k sahaba k daur me b aap k joint family thi jo ek chath k neeche hi sub milkar raha karte the

    Dr. Irfan Shahzad replied 9 months, 2 weeks ago 2 Members · 9 Replies
  • 9 Replies
  • Joint Family Permissibility In Islam?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 19, 2023 at 1:47 am

    مشترکہ خاندان یعنی ایک چھت کے نیچے ایک سے زائد نیوکلئیر خاندان کا رہنا، یہ ہونا چاہیے یا نہیں، یہ دین کا موضوع نہیں کہ اسے حرام یا حلال قرار دیا جائے۔ یہ انسانوں نے خود طے کرنا ہے کہ ان کے لیے کیا بہتر ہے۔ مشترکہ خاندانی نظام جاگیر داری نظام سے پیدا ہوتا ہے۔ جہاں جاگیرداری نہیں ہوتی وہاں خاندان مشترکہ نہیں ہوتے۔ عرب میں بھی مشترکہ خاندانی نظام نہیں تھا۔ البتہ قبائی نظام تھا جس میں لوگ اپنے اپنے بال بچوں سمیت الگ الگ گھروں میں رہتے تھے۔

    موجودہ حالات میں اس طرح کا مشترکہ خاندان ایک عذاب سے کم نہیں۔ اس کے نقصانات اس کے فوائد سے بہت زیادہ ہیں۔ کوشش کرنی چاہیے کہ وسائل اجازت دیں تو ہر نیوکلیر خاندان یعنی میاں بیوی اور بچے الگ الگ گھروں میں رہیں۔

  • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

    Member July 19, 2023 at 2:22 am

    To kya ye Deen ka masla nhi hai k joint family system raha ya na rahe ?

    Baaz jagho par ye system ittehad paida karta hai jaha bahoein bhi iqlas k sath rahti hai aur pure ghr ke beech ek hi chula hota hai!

    Sawal ye hai ye to alag masla hai iqtelaaf aur fasadat ka

    Liekn kya ye Arab k mahool se is masle me koi daleel milte hai k gair mahram rishtedaar yuun ek chat k neeche jama hokar khana peena aur majlis banaya karte the?

    Isme koi be pardagi ki hurmat ya ahtiyat ka shadeed hukum hai?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 19, 2023 at 3:07 am

    عرب کی معاشرت میں مرد و خواتین کے اجتماعات مخلوط ہوتے تھے۔ جیسا کہ ڈاکٹر مظہر یسین صدیقی نے اپنی کتاب رسول اکرم اور خواتین ایک سماجی مطالعہ میں صراحت کی ہے۔ تفصیل کے لیے ان کی کتاب پڑھیے اور اس پر میرا آرٹیکل بھی دیکھا جا سکتا ہے

    https://shakeelashraf.wordpress.com/2020/08/24/%D8%B9%DB%81%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%85%DB%8C%DA%BA-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%92-%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%D8%AE/

    سورہ نور کی آیت 61 سے بھی معلوم ہوتا ہے سب کے گھر الگ الگ ہوتے تھے

    لَّيْسَ عَلَى الْأَعْمَىٰ حَرَجٌ وَلَا عَلَى الْأَعْرَجِ حَرَجٌ وَلَا عَلَى الْمَرِيضِ حَرَجٌ وَلَا عَلَىٰ أَنفُسِكُمْ أَن تَأْكُلُوا مِن بُيُوتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ آبَائِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أُمَّهَاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ إِخْوَانِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَخَوَاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَعْمَامِكُمْ أَوْ بُيُوتِ عَمَّاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَخْوَالِكُمْ أَوْ بُيُوتِ خَالَاتِكُمْ أَوْ مَا مَلَكْتُم مَّفَاتِحَهُ أَوْ صَدِيقِكُمْ ۚ لَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَن تَأْكُلُوا جَمِيعًا أَوْ أَشْتَاتًا ۚ فَإِذَا دَخَلْتُم بُيُوتًا فَسَلِّمُوا عَلَىٰ أَنفُسِكُمْ تَحِيَّةً مِّنْ عِندِ اللَّهِ مُبَارَكَةً طَيِّبَةً ۚ كَذَٰلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمُ الْآيَاتِ لَعَلَّكُمْ تَعْقِلُونَ

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member July 19, 2023 at 11:39 am

      Barah e karam is zawiye aur ishkal ka jawab de jis hadees se uppar istedalal Kiya jata hai

    • Dr. Irfan Shahzad

      Scholar July 20, 2023 at 12:30 am

      دیور کے ساتھ تنہائی میں بیٹھنے کی ممانعت کی گئی ہے۔ اس سے مشترکہ خاندان کی نفی یا اثبات نہیں ہوتا۔

      مشترکہ خاندان رکھنا ہے یا نہیں، اس کا فیصلہ انسان خود کر سکتا ہے۔ دین کو اس معاملے میں رہنمائی دینے کی ضرورت درپیش نہیں۔

  • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

    Member July 19, 2023 at 6:04 am

    Sub k ghr alag alag hote the us waqt ! To kya abi ikkata jama hoke rahna,mamnu hoga? Har daur ka har nation ka culture alag hota hai ab isme joint ya neuclear family system ki hukum e shara pata hona zaroori hai ya phir ye jaiz hi hai .? Ye muqtalif hote hai har daur me har saqafat me. devar maut hai wali hadees se istedalal karte hua kya joint family system ko haram kaha jasakta hai?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar July 20, 2023 at 10:07 pm

    یہ ذہن میں رکھیے کہ دین ہر معاملے میں رہنمائی نہیں دیتا۔ یہ صرف ہر اس معاملے میں رہنمائی دیتا ہے جس کا تعلق تزکیہ نفس کے ساتھ ہو۔ اس لیے اس بارے میں دین کا کوئی حکم نہیں ملے گا۔

    اس کا فیصلہ ہم نے کرنا ہے کہ مشترکہ خاندان میں رہنا بہتر ہے یا نہیں۔

    دیور والی حدیث کے بارے میں بیان کر دیا گیا کہ اس کے ساتھ تنہائی میں بیٹھنے کی ممانعت کی گئی تھی۔ اس لیے اسے موت کہا گیا۔

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member August 5, 2023 at 2:45 am

      @Irfan76 shiek ek maroof hadees hai aur bohot se ulama ki rai bhi hai k biwi ko ye haq hasil hai k wo alag se apne liye ghr ka mutalba kare shohar se jaha wo apna libas badal sakti hai aur kisi dusre k daqil hone kliye wo ijazat dene ki mustahiq rahe ! To yaha Ghar se muraad kya pura ek ghr hai ya ek portion ghr ka (misal k taur par ek ghr me do bete hai ab nikah k baad wo ghr ke do portion hogaye ek bhai ek dusre bhai ka ek portion) hoga wo ghr ek hi lekin do portion honge jo dono bahoon ko comfort privacy deta hai! Jaha wo libas b badal sakti hai aur ijazat lekar ander aane ki protection b ! Kya is se shariat k is mamle me taqaza pura hoga?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar August 7, 2023 at 1:34 am

    ایسی کوئی حدیث نہیں ہے۔ فقہا کے فتاوی ہیں، مگر یہ کامن سینس کا معاملہ ہے۔ مرد کے ذمے ہے کہ وہ عورت کو مناسب رہایش مہیا کرے۔ ہمارے معروضی حالات مین ہر فرد کے پاس گنجایش نہیں ہوتی کہ الگ گھر لے۔ اس لیے شادی سے پہلے یہ طے کرنا ضروری ہے کہ لڑکی کا مطالبہ علیحدہ گھر کا ہے یا وہ مشترکہ خاندانی نظام میں رہنا قبول کرتی ہے۔ یا کچھ عرصہ کے لیے قبول کرتی ہے۔ان معاملات کو طے کرنے کے لیے عقل کافی ہے۔ کسی فتوی یا شریعت کا قانون تلاش کرنے کی ضرورت نہیں۔

You must be logged in to reply.
Login | Register