Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Sources of Islam Does An Act Or One Sentence Of Kufr By One Spouse Terminate The Marriage?

Tagged: ,

  • Does An Act Or One Sentence Of Kufr By One Spouse Terminate The Marriage?

    Posted by MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER on September 13, 2023 at 10:45 am

    Kya kisi musalman ka bina ilm k kisi cheez ka inkar karna ,maslan kisi ka yun kehna k allah hamare sath zulm kiya jawan beta chin liya humse ,yaha par Allah ki taraf zulm ko mansoob karna hai jab k allah zulm aur khata se paak hai aur yun kehna k allah ko zaroorat thi isliye liye apni taraf bula liya ! Bazahir ye do alfaz b kufriya hai k allah ko kisi zarorat ka hamil samjh a aur zulm ka murtakib samjhna ! Bar bohot se musalmano ko iska baat ilm nahi hota k ye jumla kufriya hai ! Fuqaha e ahnaaf aur digar muftiyan e ikram farmate hai k la Ilmi me b ye jumle kahna ek musalman ko kafir banadeta hai aur fauri nikah toot jata hai.ispar ulama e farahi ki kya rai hai

    Dr. Irfan Shahzad replied 7 months, 2 weeks ago 3 Members · 9 Replies
  • 9 Replies
  • Does An Act Or One Sentence Of Kufr By One Spouse Terminate The Marriage?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 14, 2023 at 12:23 am

    جذبات کی حالت میں انسان غلط الفاظ بول جاتے ہیں۔ جب حالت نارمل ہو جاتی ہے تو وہ ان وقتی بیانات سے رجوع کر لیتے ہیں یا انھیں وہ یاد بھی نہیں رہتے۔ جذباتی حالات کو کچھ رعایت دی جاتی ہے۔

    کفر باقاعدہ ارادے سے کیا جاتا ہے۔ وقتی اشتعال اور جذبات میں کہے الفاظ سے کوئی نتیجہ بر آمد نہیں کرنا چاہیے۔

    دوسرا مسئلہ یہ ہے کہ کوئی شخص واقعتا اسلام چھوڑ دے تب بھی اس کا نکاح نہیں ٹوٹتا۔ فقہا کا یہ استنباط اس بات پر مبنی ہے کہ قرآن مجید میں مشرک مرد اور عورت سے نکاح کرنے سے منع کیا گیا ہے۔ اور سورہ ممتحنہ کی آیت میں کافر بیویوں اور شوہروں سے مومنوں کے نکاح ختم کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔

    ہمارے نزدیک مشرکہ سے نکاح کرنا منع ہے مگر نکاح ہو جانے کے بعد کوئی دین چھوڑ دے تو یہ بات اس پر لاگو نہیں ہوتی۔ دوسرے یہ کہ مسلم اور کافر کے درمیان نکاح کا خاتمہ رسول اللہ ﷺ کے اتمام حجت کے بعد ان لوگوں کے درمیان ہر طرح کے تعلقات ختم کر دینے کے حکم کے نتیجے میں ہوا تھا۔ کفار پر خدا کی سزا نافذ ہونے والی تھی۔ ان کے ساتھ جنگ ہونے جا رہی تھی۔ اس کا اطلاق اس وقت کے کفار کے علاوہ اور لوگوں پر نہیں ہو سکتا۔

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member September 14, 2023 at 7:50 am

      Yani shiek agar koi qasdan murtad hojae ya mulhid hojae wo Allah aur rasool ka wazeh taur par inkar karde to us waqt b biwi us shohar k nikah me rahegi Jo islam se karij hojuka hai bila shubah?

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 15, 2023 at 12:33 am

    جی ہاں

    • MOHAMMAD MOINUDDIN HYDER

      Member September 15, 2023 at 12:44 am

      Sheik ye kaise kaha ja sakta hai k wo hukm us waqt k kuffar k liye khaas tha? Ab jaha surah aaraf me kuch hurmatein batai gayi wo b mushrikeen se mukatib hokar ki gayi par wo Aaj aami usool hai halalo haram k liye phir ye hukm kyu us waqt k kuffar k liye khaas hai

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 15, 2023 at 1:11 am

    احکام اپنی نوعیت اور اپنی علت سے عام یا خاص ہوتے ہیں۔

    جہاں یہ بیان ہوا ہے کہ کوئی مومن مشرک سے نکاح نہ کرے وہاں الفاظ عمومی ہیں۔ لیکن جہاں کافر و مشرک کے درمیان نکاح کے خاتمے کی بات ہے وہ کفار مکہ اور مسلمانوں کے درمیان ہر طرح کے تعلقات کے اختتام کے ذیل میں بیان ہوا ہے۔ اس لیے یہ مخصوص ہے۔ نیز اس حکم میں ایسی کوئی علت بھی معلوم نہیں ہوتی جو اسے عام کر سکے۔

    اس کے برعکس دیگر حرمتیں اصول حرمت کے تحت حرام ہوتی ہیں۔

  • Mohammad Ali Soomro

    Member September 15, 2023 at 11:47 pm

    @Irfan76 sir but often we see that commands of religion are not only bound by illat but also their form (haiyyat) like the form and way of nikkah, the illat along with it’s form in namaz etc. here illat is remembering Allah but even if this illat is achieved by some other means the form of this command cannot be forsaken. but when we see the directive of writing down a the debt when taking it, we say that here this in directive illat is safeguard of debt, so if the safeguard is achieved through any other means then there’s no problem if the form of this illat is forsaken etc

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 17, 2023 at 11:35 pm

    Good question.

    There is difference between Illah (cause) and aim or goal (maqsad). Ahkam are based on illah, not on maqsad. The illah of prayer is to worship God, and to remember Him is its maqsad. In the same ways, Illah of fast is to obey God, the maqsad is to achieve Taqwa. The forms are required to fulfill the requirement of illah, while the maqasad can be achieved in more than on ways.

    • Mohammad Ali Soomro

      Member September 18, 2023 at 12:00 am

      @Irfan76 sir so how to know where can we can change the command to meet the requirement of maqsad and where we cannot. like prayer we cannot forsake the form of prayer even if we replace it with another form of worship having the same maqsad. but in debt or in above example of breaking nikah, we change the not do what is written in the command but do something else with achieving same maqsad

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar September 18, 2023 at 12:54 am

    Rituals for worship are prescribed. Their forms are required too, therefore, we see that in situations where performing a ritual in its actual form is possible, alternative forms are prescribed by God but like in prayer: one may pray while walking or riding and short prayer of fear. or that one has to keep the missed fast on other days of Ramzan etc. This indicates that this matter of rituals of worship is not left to our discretion.

    On the contrary, there is no emphasis on the forms occasionally mentioned like how to deal with a matter of debt. One can see that these are mentioned to avoid a conflict, and the forms themselves are not required.

You must be logged in to reply.
Login | Register