Ask Ghamidi

A Community Driven Discussion Portal
To Ask, Answer, Share And Learn

Forums Forums Epistemology and Philosophy Reading Of Nafi In The Islamic West And Qirat-e-Hafs

Tagged: 

  • Reading Of Nafi In The Islamic West And Qirat-e-Hafs

    Posted by Ejaj Khan on January 17, 2024 at 9:02 am

    Ghamidi sahab kahte hai ki is ummat me jo bhi naya kaam hua uski tarikh maujood hai ye baat kahna kaha tak sahi hai jabki north africa me ek dusri qirat state level se raij ki jati hai aur uski khabar hame sirf ek hi shakhs ki kitab se milti hai kya is imqan ko nahi mana ja sakta hai ki qaji iyad bin musa agar iska jikr na karte to ya fir unki kitab jaya ho jati to hame to ye baat pata hi nahi chalti

    Aur esa bhi to ho sakta hai ki ghamidi sahab jis qirat ko arje akhira ki qirat kah rahe hai vo qirat kisi daur me state ne nafis ki ho aur uski khabar hame muntakil na hui ho

    Dr. Irfan Shahzad replied 3 months, 2 weeks ago 2 Members · 9 Replies
  • 9 Replies
  • Reading Of Nafi In The Islamic West And Qirat-e-Hafs

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar January 17, 2024 at 11:18 pm

    پہلی بات کو ثبوت مل چکا اس لیے اسے اب تاریخ سے غائب نہیں کیا جاسکتا۔ دوسری بات کا کوئی ثبوت ملے گا تو قابل غور ہوگی۔ مفروضوں پر کوئی بات نہیں کی جا سکتی۔

    انسانی دنیا میں عملا یہ کبھی ممکن نہیں ہوا کہ ایسی کتاب جو سب کے پاس ہو، دنیا کے دور دراز لوگوں تک اس کی پہنچ ہو اور ان سب کو لوگوں کو کسی ایک حکومتی طاقت سے ایک نسخے یا ایک ورژن پر اتفاق کرا لیا گیا ہو۔

    ایسا بالفرض ہوتا تو یہ ایک عالم گیر واقعہ ہوتا۔ اس کا ذکر تاریخ میں بہت واضح طور پر جگہ جگہ بیان ہوتا۔

  • Ejaj Khan

    Member January 17, 2024 at 11:57 pm

    Aap kah rahe hai ki itni badi aabadi me koi cheej nafis ki jayegi to vo jaur tarikh me sabt hogi use bahut se historian apni me likhenge lekin ham dekhte hai ki pure north africa yani ke pure 11 mulk me dusri qirat nafis ki gayi aur uski khabar hame sirf 1 historian ne hi di qadi iyad bin musa ne aur jis qazi sahab ne ye qirat nafis ki unka hame bare me koi jankari nahi milti is par aapki kya ray hai

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar January 18, 2024 at 9:59 pm

    اس پر مزید تحقیق کی جائے تو دیگر تواریخ میں بھی اس بارے میں ثبوت مل جانے کی امید ہے۔ چوں کہ یہ صرف ایک جگہ ہوا اس لیے محدود پیمانے پر اس کا ذکر تاریخ میں آیا، اگر ہمہ گیر سطح پر ہوتا تو ہر تاریخ میں اتنے بڑے واقعہ کی خبر ملتی۔

  • Ejaj Khan

    Member January 18, 2024 at 10:20 pm

    Pure 11 mulk hai kya ye ek chota sa ilaka hai waqai me

    • Dr. Irfan Shahzad

      Scholar January 18, 2024 at 11:12 pm

      اس وقت یہ ایک ہی حکومت کے تحت تھے۔ الگ الگ ملک نہیں تھے۔

  • Ejaj Khan

    Member January 20, 2024 at 10:31 pm

    Hmm ham ye kaise kah sakte hai qirate hafs hi aslan arje akhira ki qirat kin kin musannif ne ise arje akhira ki qirat kaha aap bata sakta hai ki unhone apna ikhtyar istemal nahi kiya vo arje akhira ki qirat padate rahe

    • Dr. Irfan Shahzad

      Scholar January 22, 2024 at 12:18 am

      قرات عامہ کا عامہ ہونا ہی اس کی دلیل ہے کہ یہ عام ہے۔

      جیسے نماز کا بنیادی طریقہ جو سب ادا کرتے ہیں، خود اس کی دلیل ہے کہ یہی چلا آ رہا ہے۔

      اسے ہی کسی نے قرات حفص کہ دیا۔ مگر جب تک نہیں کہا تھا تب بھی یہی قرات عامہ ہی چلی آ رہی تھی اور اب تک یہی چلی آ رہی ہے۔ اس کا کوئی اور نام رکھ دیں، مگر حقیقت نہیں بدلے گی۔

  • Ejaj Khan

    Member January 22, 2024 at 8:34 am

    Shukriya lekin maine ek ahle hadees aalim se suna hai jisme vo ghamidi sahab ki kitab meezan me qirat ke ikhtelaf par bat kar rahe hai jisme ve kuch sawal khada karte hai to uski kya haqiqat hai jaise (1) vo kahte hai ki man lete hai baki qirate akhbare ahad hai lekin mutwatir kirate bhi koi nahi qirate hafs ko bhi vo akhbare ahd hi kahte hai (2) vo is qirat ka chalan ottoman empire se batate hai ki jab printing press aayi to ye qirat hi chap kar ummat me failayi gayi iski kya haqiqat hai jajak allah khair

  • Dr. Irfan Shahzad

    Scholar January 22, 2024 at 11:16 pm

    جیسا کہ کہا گیا کہ قرات عامہ اصل ہے۔ کسی نے اسے قرات حفص کہ دیا ہے تو اس سے یہ حقیقت نہیں بدلتی کہ وہ قرات عامہ ہے۔ خبر واحد یہ ہے کہ یہ قرات حفص ہے۔ مگر اپنی حقیقت میں یہ قرات عامہ ہے جو امت میں مسلسل جاری ہے اور جس کا ذکر ہر دور کے اہل علم اپنی کتابوں میں یہ کہ کر کرتے آ رہے ہیں یہ کہ قرات عامہ ہے۔ قرات عامہ کو خبر واحد کہنا ممکن نہیں۔

    دوسرے سوال کا جواب یہ ہے کہ انھیں یہ ثابت کرنا ہوگا کہ خلافت عثمانیہ سے پہلے لوگ کوئی اور قرآن پڑھتے تھے اور اس کے بعد کوئی اور۔ دلیل اور ثبوت ان کے ذمے ہے

You must be logged in to reply.
Login | Register